Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Marina B: roadtrip Vancouver - LA
Re: Reis Marina B: roadtrip Vancouver - LA
Beste forummers,
Na veel nadenken en afwegen hebben wij besloten onze vakantie met een andere route in te vullen. Deze is nog niet helemaal helder, maar zal starten en eindigen in Vancouver.
Ik zag teveel op tegen de vele verplaatsingen en de binnenlandse vlucht terug. Ook autohuur vanuit Canada naar de US is wat omslachtig.
Ik wil iedereen die mij fantastisch geholpen heeft, heel erg bedanken.
Deze reis bewaren we; we gaan dan andere vluchten boeken dan we nu gedaan hebben, zodat het een wat rustiger reis kan worden.
Hartelijke groet,
marina
Na veel nadenken en afwegen hebben wij besloten onze vakantie met een andere route in te vullen. Deze is nog niet helemaal helder, maar zal starten en eindigen in Vancouver.
Ik zag teveel op tegen de vele verplaatsingen en de binnenlandse vlucht terug. Ook autohuur vanuit Canada naar de US is wat omslachtig.
Ik wil iedereen die mij fantastisch geholpen heeft, heel erg bedanken.
Deze reis bewaren we; we gaan dan andere vluchten boeken dan we nu gedaan hebben, zodat het een wat rustiger reis kan worden.
Hartelijke groet,
marina
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: Reis Marina B: roadtrip Vancouver - LA
Ik kan je alleen maar complimenteren met je slimme keuze. Heel wijs!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 57 Reacties
- 8383 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 4 Reacties