Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
seattle-seattle
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: seattle-seattle
Dat zou je na moeten kijken op de site van de Canadese customs (douane)
Zoals in de meeste westerse landen zal 1 liter sterke drank wel mogen maar heb er geen ervaring mee.
Zoals in de meeste westerse landen zal 1 liter sterke drank wel mogen maar heb er geen ervaring mee.
Hallo bedankt allemaal heb weer wat bijgeleerd.
Jasmino wat doe ik verkeerd, heb dacht ik toch een email gestuurd naar u?
Jasmino wat doe ik verkeerd, heb dacht ik toch een email gestuurd naar u?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi Kiamzo,
Ik heb inderdaad een pb-tje gehad met jouw e-mail adres, maar ik kreeg 2 keer een foutmelding terug dat het adres niet zou kloppen. Ik heb je daarover ook een pb-tje terug gestuurd. Als het goed is zie je nu bovenaan in het scherm, onder het logo van AllesAmerika.com forums de melding dat je 1 (of meerdere) berichtjes hebt. Als je hier op klikt kom je terecht in je postbus van het forum en vind je mijn berichtje dus ook terug.
Misschien zat er een typefout in je e-mail adres dat je mij hebt doorgegeven? Het lukt me in elk geval niet om jou een e-mailtje te sturen! Als het geen typefout is ligt het misschien aan het soort adres (hotmail). Heb je nog een ander e-mail adres?
Groetjes
Jacqueline
Ik heb inderdaad een pb-tje gehad met jouw e-mail adres, maar ik kreeg 2 keer een foutmelding terug dat het adres niet zou kloppen. Ik heb je daarover ook een pb-tje terug gestuurd. Als het goed is zie je nu bovenaan in het scherm, onder het logo van AllesAmerika.com forums de melding dat je 1 (of meerdere) berichtjes hebt. Als je hier op klikt kom je terecht in je postbus van het forum en vind je mijn berichtje dus ook terug.
Misschien zat er een typefout in je e-mail adres dat je mij hebt doorgegeven? Het lukt me in elk geval niet om jou een e-mailtje te sturen! Als het geen typefout is ligt het misschien aan het soort adres (hotmail). Heb je nog een ander e-mail adres?
Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Hallo Jasmino het is gelukt .Ga het eens rustig lezen . Bedankt
Hallo heb nog een vraag .Zijn de parken in Vancouver Eiland ook nationale parken , en geld daar ook de parkenpas voor canada.Of moet je daar nog apart betalen voor de parken .
Neither the US National Parks Pass nor the Golden Eagle Passport are valid for entrance to Canadian National Parks.kiamzo schreef:Hallo heb nog een vraag .Zijn de parken in Vancouver Eiland ook nationale parken , en geld daar ook de parkenpas voor canada.Of moet je daar nog apart betalen voor de parken .
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Net als in Amerika heeft Canada ook onderscheid in verschillende soorten parken. Canada kent National Parks (zoals Pacific Rim op Vancouver Island, en Jasper en Banff in Alberta), en Provincial Parks. Wij hebben verschillende PP's bezocht, maar hebben daar niet hoeven betalen. Voor de National Parks moet je wel betalen. Ook in Canada is een Nationale Parkpas verkrijgbaar, maar die is een stuk duurder dan de Amerikaanse tegenhanger. Ondanks dat wij vorig jaar verschillende parken hebben bezocht in Canada, was het voor ons goedkoper om de entree per park te betalen. In de Rockies betaal je die bij binnenkomst in het park. Je moet dan wel ongeveer weten hoe lang je van plan bent om te blijven, want je betaalt voor een bepaalde periode. In Pacific Rim moet je zelf een automaat of een visitor center opzoeken om de entree te betalen, je komt er niet automatisch langs. Toch zou ik dat wel doen, want ik heb er verschillende auto's gezien met een boete-tickets omdat ze niet hadden betaald. Zodra je in Pacific Rim een parkeerplaats opzoekt moet je dat bonnetje achter de voorruit hebben liggen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Hallo, wij rijden van West-Yellowstone naar spokana,en dan zoverder naar Port Angeles via de interstate 90.Weet er soms iemand of er langs deze route ook soms iets te zien is om een stop te houden Wij doen deze route wel in twee keer.
Hebben al Horses monument gevonden .En even voor Seattle is er nog een waterval .
Hebben al Horses monument gevonden .En even voor Seattle is er nog een waterval .
Heb nog een vraag .Voor het ophalen van de auto in Seattle airport. hebben wij geboekt bij alamo 17205 SEATTLE TACOMA INTERNATIONAL AIRPORT..Wordt je hier ook met het busje erna toe gebracht.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik op de website van SEATAC kijk, blijkt dat de Alamo-balie in de hoofdterminal zelf is en staan ook hun auto's in de parkeergarage tegenover de hoofdterminal (heel eenvoudig op te halen dus).
Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
Hallo het begint te korten voor ons nog 48dagen .Heb nog een vraagje.Kan je in Yellowstone fietsen huren?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of je nog wat gehad hebt aan mijn reisplanning. Heb je er nog leuke dingen uit kunnen halen? 

Winston Churchill
Winston Churchill
Hallo Jasmino heb wel goede tips gevonden in je verslag, bedankt alvast .Onze Reis begint nu wel bijna rond te raken.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fijn om te horen! Veel plezier alvast, het komt al snel dichterbij. Voor ons is het nu ook nog maar 5 weken, en ik moet nog veel sleutelen aan de route. Het komt er maar niet van....
Winston Churchill
Winston Churchill
Heb nog een vraag.Het gebied rond Old Faithful is zo groot hoeveel tijd daar voor rekenen om er te wandelen .Als ik kijk op de kaart begint het al even voorbij Madison .Heb je daar geregeld parking langs de weg om een korte wandeling te doen,of moet je de auto plaatsen bij Old Faithful ;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn meerdere parkeergelegenheden op weg naar Old Faithful. Kijk ook eens in ons 2008- verslag: wij hebben toen verschillende wandelingen gedaan op weg van Canyon naar Old Faithful.
In het park krijg je een kaart, daar staat het allemaal goed op aangegeven. Je kunt ook hier de Lonely Planet of de Rough Guide voor Yellowstone kopen, vind ik beide erg handige boekjes.
Bekijk ook de NPS-site eens, daar staat verschrikkleijk veel informatie, zoals hier.
Marianne
In het park krijg je een kaart, daar staat het allemaal goed op aangegeven. Je kunt ook hier de Lonely Planet of de Rough Guide voor Yellowstone kopen, vind ik beide erg handige boekjes.
Bekijk ook de NPS-site eens, daar staat verschrikkleijk veel informatie, zoals hier.
Marianne
Heb nog een vraag ,zijn 2 dagen in Tofino waar we graag een walvissentocht gaan doen .Wat is de beste tijd om ze te zien ,voormiddag of namiddag
Waar kunnen wij het best de auto parkeren in Vancouver ,voor een paar uur .Zo dicht mogelijk bij Downtown!!.En is het te betalen enzoja is dat dan veel.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben geparkeerd in een parkeergarage in een zijstraat van Robson Street.
Ik weet niet meer hoeveel het kostte maar weet nog wel dat het ons erg meeviel.
Marjon
Ik weet niet meer hoeveel het kostte maar weet nog wel dat het ons erg meeviel.
Marjon
bedankt Vana: gaan dan maar de auto parkeren ergens
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 5664 Weergaves
-