ik vond Joffrey lakes zeer de moeite om tot het 2e of 3e meer te lopen, maar daar ben je dan wel een paar uurtjes mee bezig, weet niet of je daar de tijd voor hebt.

groeten,
John
Beperkte bruikbaarheid is nog steeds bruikbaarheid! Dank daarvoor. Er is bijzonder weinig accommodatie te vinden daar aan de oostkant. We zitten daar ook in het weekend, misschien dat dat er mee te maken heeft.M Kactus schreef: Tot zover deze post van beperkte bruikbaarheid
Je komt nog langs Lake Quinault, maar ik vermoed dat je dit de dag er voor doet als ik South Shore en North Shore Road zie staan. Ik denk dat Lake Quinault geen indruk zal maken na het Hoh Rainforest en Hall of Moses trail.Mrvanilla schreef:06-6-2017 Forks - Astoria (Wat te doen nog in Olympic NP?))
...
Dat is pas een understatement...Mrvanilla schreef:Joffrey Lakes ziet er fantastisch uit inderdaad, ben benieuwd of we na een tijdje 'meren-moe' worden.
Nee hoor, valt prima mee. De kamers en restaurant waren trouwens dit jaar gerenoveerd tov 2 jaar geleden. Het is er een heel ongedwongen sfeer en daar hoef je je 's avonds niet eerst helemaal op te kleden om er te gaan eten. Het is bijzonder leuk toeven tussen allemaal "gelijkgestemden" (lees echte hikers).Mrvanilla schreef:Heeft er iemand nog tips qua accommodatie dichtbij of in Glacier NP (oostkant)? We wilden eigenlijk in het Many Glacier Hotel overnachten maar die is nu al vol![]()
Ik heb nu de Swiftcurrent Motor Inn and Cabins op het oog, maar dat ziet er ook allemaal wat treurig uit.
Haha, mijn slippers blijven thuis!kalaman schreef:[Beperk je absoluut niet enkel tot het onderste meer, want daar komen enkel de slippertoeristen.
Oef!Mrvanilla schreef:Haha nergens voor nodig, ben blij met alle hulp!Op de plaatjes ziet het er in ieder geval erg mooi uit.