Ik hoop dat we je kunnen vinden daar Bart, het lijkt me geweldig!
Nou onze koffers zijn bijna gepakt en over ongeveer 24 uur vertrekken we richting Schiphol.
We moeten over de vreselijke A9 die steeds verstopt zit dus we gaan maar op tijd van huis.
Onze oudste zoon Kees brengt ons weg, eerst even oma ophalen in Beverwijk, die gaat mee uitzwaaien, dus we ontkomen niet aan file.
Onze jongste zoon werkt tot 3 uur op Schiphol (Martinair) dus die komt rechtstreeks naar de vertrekhal.
Even inchecken en dan lekker met z'n allen aan de koffie......
Dan mag van ons het grote avontuur beginnen.
Ik heb wel een klein beetje spijt dat ik de camper bij Cruise Canada geboekt heb want ik heb al zoveel vervelende berichten erover gehoord, ik heb al visioenen dat de remmen het niet doen als we over een bergpas rijden of dat we ingesneeuwd raken (per slot van rekening hebben we nog nooit in dit seizoen gereisd) of dat we voor- of achter assen strooien onder het rijden.....
Ook de budget maatschappij Air Transat, waar we mee vliegen, schijnt ontzettend weinig beenruimte te hebben. Gelukkig ben ik niet zo lang maar het is toch niet zo fijn.
Maarja, je moet toch wat als je voor een dubbeltje op de eerst rang wilt zitten he, dus laat ik niet klagen.......misschien valt het allemaal wel mee...
Jullie kunnen ons volgen op het weblog en ik zal ook hier af en toe een berichtje plaatsen.