Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mount Rushmore > Yellowstone > Bryce Canyon

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
frederik7028
Amerika-ontdekker

Mount Rushmore > Yellowstone > Bryce Canyon

Bericht door frederik7028 »

Hey iedereen,

wij zouden tussen Mount Rushmore en Yellowstone maar één keer willen overnachten. Hoe rijden we best om toch wat moois te zien (devil's tower? bighorn canyon scenic drive?), waar overnachten?

Ik weet dat dit een serieus eind is maar we slapen daarna drie nachten in de Flagg Ranch (tussen Yellowstone en Grand Teton).

Misschien hebben jullie ook tips voor onze tijd in Yellowstone/Grand Teton. Liefst een combinatie van een paar mooie wandelingen en ritten om het beste van deze parken te zien.

Na de drie nachten Flagg Ranch rijden we verder naar het zuiden. Dan willen we weer één nacht overnachten (Salt Lake City??) om de dag erna naar Bryce Canyon te rijden waar we twee nachten blijven in Harold's Inn.

Bedankt voor jullie reacties.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Mount Rushmore > Yellowstone > Bryce Canyon

Bericht door ned in MO »

Waar overnachten? Dat is niet zo moeilijk :mrgreen:
The KOA in Grey bull WY natuurlijk. Deze KOA heeft awards als een van de beste KOA's in Amerika.
Waarom ik deze aanprijs?
Ik heb er zelf overnacht en daarbij is hij is van mijn schoonouders. Ook Nederlanders natuurlijk. Ook vind je daar het restaurant Dutchies waar je een heerlijk vorkje kan wegprikken.
De volgende dag kom je dan uitgerust aan in Yellow Stone.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Mount Rushmore > Yellowstone > Bryce Canyon

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou zo ver mogelijk doorrijden richting Yellowstone, misschien tot Cody. Is een lang stuk,maar je hebt dan meer tijd voor Yellowstone. Misschien kun je dan vanaf Cody de noordingang nemen, daar zul je anders niet zo snel komen. Ik vind een overnachting tussen beide parken in niet echt handig om Yellowstone te bezoeken, je zult veel heen en weer reizen op die manier.
Kijk ook even of er wegafsluitingen zijn.

In dit topic vind je tips voor Yellowstone en in onze planning staan ook suggesties.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer