Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vancouver Island vanaf Seattle
Vancouver Island vanaf Seattle
Beste allemaal,
Ik heb net een vlucht van New York naar Seattle geboekt.
In Seattle wil ik een paar dagen verblijven en daarna doorreizen naar Vancouver Island.
Afgelopen zomer heb ik Vancouver en Victoria al uitgebreid bezocht, ook het regenwoud op Van. Island.
Nou is mijn vraag: als ik van Seattle naar Nanaimo ga, is dat leuk genoeg om een paar dagen te verblijven?
Had op het internet al zo'n toerisme site gevonden, maar ik werd er niet veel wijzer van.
Daarna terug naar Vancouver & Banff & Calgary.
Hopelijk heeft een van jullie ervaring hiermee. Ik reis trouwens met de Greyhound bus van Seattle naar Van. Island...
Thanks a lot!
~Lisanne
Ik heb net een vlucht van New York naar Seattle geboekt.
In Seattle wil ik een paar dagen verblijven en daarna doorreizen naar Vancouver Island.
Afgelopen zomer heb ik Vancouver en Victoria al uitgebreid bezocht, ook het regenwoud op Van. Island.
Nou is mijn vraag: als ik van Seattle naar Nanaimo ga, is dat leuk genoeg om een paar dagen te verblijven?
Had op het internet al zo'n toerisme site gevonden, maar ik werd er niet veel wijzer van.
Daarna terug naar Vancouver & Banff & Calgary.
Hopelijk heeft een van jullie ervaring hiermee. Ik reis trouwens met de Greyhound bus van Seattle naar Van. Island...
Thanks a lot!
~Lisanne
Re: Vancouver Island vanaf Seattle
Hallo Lisanne, ik weet niet wanneer je gaat (misschien ben je al geweest...
), maar de Inside Passage is erg leuk om te doen.
Ik lees echter dat je eea met de bus doet, dus ik weet niet of deze boot trip voor jouw kan werken.
VrGr,
Mark

Ik lees echter dat je eea met de bus doet, dus ik weet niet of deze boot trip voor jouw kan werken.
VrGr,
Mark
Wij zijn net terug van onze reis, ook Vancouver Island aangedaan en besloten te overnachten in Nanaimo.... helemaal genoeg voor 1 nacht! Je kunt er lekker eten in het nieuwe centrum en even langs de boulevard wandelen en het oude gedeelte bezoeken een stuk of 7 blokken en that's it!
Weet niet of dit nog nut heeft maar anders wellicht dat een ander er voordeel uit kan halen. Wij zijn ook op Vancouver island geweest (maandje terug) en hebben daar 2 boottochten gedaan (Campbell river met een zodiac en in Ucluelet met een jacht (van prive mensen welke leuker is). Hiernaast uiteraard het "oerwoud" gezien en Victoria met zijn pracht en praal. Vancouver island is een goed bereikbaar deel van Canada met mooie wegen echter is de bevolkingsgroep maar klein. Verwacht niet dat je enorme steden ziet buiten Victoria. De meeste steden zijn klein of een dorp.
Mocht men iets willen weten over deze reis dan verneem ik dat wel.
Mocht men iets willen weten over deze reis dan verneem ik dat wel.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2786 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 5 Reacties