Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Portland
-
- Amerikafan
Portland
hallo,
Is Portland de moeite om te bezoeken? Wij zijn van plan zo een rondje usa canada te doen en we zijn een route aan het samenstellen. Portland zou wel wat om zijn en we vragen ons af of dat wel de moeite is.
groetjes Sofie
Is Portland de moeite om te bezoeken? Wij zijn van plan zo een rondje usa canada te doen en we zijn een route aan het samenstellen. Portland zou wel wat om zijn en we vragen ons af of dat wel de moeite is.
groetjes Sofie
Re: Portland
Portland is een gewone stad...maar de natuur eromheen is wel mooi!
Kijk maar eens:
http://www.travelportland.com/
Kijk maar eens:
http://www.travelportland.com/
- martinenelsa
- Amerikafan
Inderdaad, Portland is best een aardige stad, maar om daar nu voor om te rijden? Zou ik niet doen, of je moet wat van de omringende natuur meenemen, maar dan kost het uiteraard ook weer wat meer tijd. Eén hele dag is voldoende om het centrum te bekijken en wat rond te toeren naar b.v. het Museum of Science, wat ook voor jongeren erg leuk en leerzaam is.
1997 USA Zuidwest, 2000 USA Denver-Seattle, 2001 Alaska, 2004 USA Denver-Las Vegas, 2009 USA Oregon en Yellowstone
Zelf heb ik familie in Tigard (vlakbij Portland) dus daar zal mijn liefde voor Portland voornamelijk op gebaseerd zijn.
Maar ik heb Portland ervaren als een hele leuke stad. Deed mij een beetje Europees aan. Genieten van de zon (wel in de zomer
) op Pioneer Square. Rondlopen tussen de mooie oude 'rode' gebouwen.
Het is zoals eerder gezegd een 'gewone' stad, NYC is 't niet. Maar ik houd wel van het blue collar-achtige van Portland e.o.
Maar ik heb Portland ervaren als een hele leuke stad. Deed mij een beetje Europees aan. Genieten van de zon (wel in de zomer

Het is zoals eerder gezegd een 'gewone' stad, NYC is 't niet. Maar ik houd wel van het blue collar-achtige van Portland e.o.
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ben zelf nogal gek van Leatherman multitools. Je kan een factory tour doen in Portland...erg leuk...je loopt door de fabriek heen en ziet het gehele productie proces. Hier de link van de tour: Leatherman factory tour + filmpje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2300 Weergaves
-
Laatste bericht door Monique D
-
- 8 Reacties