Hoi,
internet-geek als ik ben, vraag ik me af of er ondertussen al wifi is in Yellowstone?
Op hun site staat dat er plannen waren, maar verder vind ik er niets over...
Wel vind ik op een blog dat er sinds 20 juni 2010 wifi is in Old Faithfull Inn... Kan iemand dat bevestigen?
Wij hebben tot op heden nog nooit wifi binnen het park gehad, maar dat het er aan zit te komen zal best wel.
Men is volop bezig om alles een beetje te moderniseren zo heeft de campground bij Fishing Bride dit jaar geen stroom omdat ze de hele infrastructuur aan het vernieuwen zijn zodat men in de toekomst (volgend jaar) ook 50amp hookup kan bieden aan de grote campers.
Wij zijn circa anderhalve week geleden in Yellowstone geweest. Hierbij sliepen wij een aantal nachten in Gardiner, maar ook een nacht in de Old Faithful Snowlodge. We hadden het niet verwacht, maar op beide locaties hadden we een (gratis) draadloze verbinding.
Via onderstaande link kan je naar het reisverslag dat we op dit moment live bijhouden.
Die internetverbinding in Old Faithful Snowlodge is dan heel erg recent want wij sliepen daar op 31 mei en 1 juni maar hebben daar toen geen internetverbinding kunnen krijgen.
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015 New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009 Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014
Wij hadden begin mei in ieder geval geen wifi in de Olf Faithful Inn. Ook zeer slecht bereik met de mobiele telefoon, mijn man had helemaal geen bereik en ik kon wel smsen, maar niet bellen. Maar zo te lezen is het dus veranderd. Wel prettig!
Dan zal de verbinding in de Snowlodge inderdaad heel recentelijk zijn geactiveerd. Hebben wij even mazzel gehad! Telefoneren was inderdaad wat lastiger. Dat konden we vrijwel in heel het park niet. In Gardiner was dit uiteraard geen pronbleem.
In grant village is er in het hotel ook een gratis WiFi.
Niet al te snel, maar wel solide.
GSM deed het van mij niet in Yellowstone. Er was overigens wel een GSM signaal, want ik kon wel het alarmnummer bellen aangezien er een uitroepteken staat waar normaal de streepjes van de verbinding staan.
Ach, in zo;n park heb je geen telefoon nodig en SMS-en kan ook met de PC
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
Verblijvend in de Canyon Lodge vertelde men ons dat het technisch niet haalbaar was om daar WiFi te brengen, maar een gezellig contact met een serveerster leverde ons haar inloggegevens op en zo konden we toch internetten! Heb beloofd dat niet verder te vertellen, dus mondje dicht!
Wij zijn een paar dagen geleden in Yellowstone geweest. Je kon bij de Canyon Lodge gewoon een inlogcode kopen. Verder prima internet. We zagen bij de Old Faithful Inn diezelfde dag ook mensen internetten. Ik denk dus dat het gewoon sinds kort op verschillende plaatsen in Yellowstone kan.
Wij hebben zonder code kunnen internetten in een eettent in Colter Bay (Grand Teton National Park).
In de Old Faithful Inn Snow Lodge & Cabins ging het ook, met paswoord, te verkrijgen aan de balie! Allemaal via een soort hotspot waar ze in de parken mee werken! 3 dagen gratis internet! Aan Canyon Lodge ook met diezelfde hotspot & paswoord kunnen internetten... Maar traaaaaag en onstabiel!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.