Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Phinney Ridge Seattle handig?
Phinney Ridge Seattle handig?
Heb een leuk appartement gevonden in Seattle, maar twijfel nog over de locatie. Is het hiervandaan te doen om met de auto naar downtown te gaan om te gaan sight see-en, of sta je dan eindeloos vast in het verkeer en heb je mega parkeerproblemen, of valt dat allemaal wel mee? Of kun je beter met de bus gaan?
We zijn maar 2 nachten in Seattle, en vinden het leuk om veel te zien, houden erg van appartementen, geeft ons als gezin met 2 grote pubers meer lebensraum dan die eeuwige 2 queen beds hotel kamer, maar ja.....
We zijn maar 2 nachten in Seattle, en vinden het leuk om veel te zien, houden erg van appartementen, geeft ons als gezin met 2 grote pubers meer lebensraum dan die eeuwige 2 queen beds hotel kamer, maar ja.....
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Phinney Ridge Seattle handig?
Phinney Ridge is een heel aardige, rustige buurt in noord-Seattle, vlak bij Green Lake en de Woodland Park Zoo. Via HW 99 rijd je met de auto heel gemakkelijk naar het centrum van Seattle. Da's een goede 8 km en daar doe je echt niet zo lang over, zelfs als het druk is. Zoals in elke stad kost parkeren in het centrum altijd het nodige; ik meen in een parkeergarage zo'n $20 per dag. Je kunt uiteraard ook de bus pakken. Dat kost per persoon zo'n 5 dollar retour en aangezien jullie met z'n vieren zijn, kun je eigenlijk net zo goed met de auto te gaan. Dan ben je ook wat flexibeler.
Waar zit dat appartement precies in Phinney Ridge?
Waar zit dat appartement precies in Phinney Ridge?
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Het heet Chez O'Leary's, en het adres is: 424 N 68th St Seattle . Het ziet er allemaal leuk uit, vind ik: http://www.chezoleary.com
Hoor graag wat jouw idee over dit appartement is!
Alvast bedankt!
Hoor graag wat jouw idee over dit appartement is!
Alvast bedankt!
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ziet er goed uit! Het ligt in een prima buurt (vlak bij vrienden van ons). Ook de kosten vind ik heel reëel.
Laat maar weten als je nog andere vragen over Seattle of de Pacific Northwest hebt.
(Goed, nu ga ik naar bed...
)
Laat maar weten als je nog andere vragen over Seattle of de Pacific Northwest hebt.
(Goed, nu ga ik naar bed...

Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
Bedankt, we hebben inmiddels geboekt. Wie weet komen we je vrienden nog wel tegen daar, haha.
Wat wel vreemd is is dat men een aanbetaling mbv een check of een money order wil. Ik laat mijn zus in Amerika nu maar een check opsturen, is dan het handigst, denk ik. Een ander appartement betaal ik met Paypal, veel handiger, vind ik. Die Amerikanen blijven maar gek op checks, terwijl dat hier nu toch al heel lang uitgestorven is.
Wat wel vreemd is is dat men een aanbetaling mbv een check of een money order wil. Ik laat mijn zus in Amerika nu maar een check opsturen, is dan het handigst, denk ik. Een ander appartement betaal ik met Paypal, veel handiger, vind ik. Die Amerikanen blijven maar gek op checks, terwijl dat hier nu toch al heel lang uitgestorven is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 5663 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 11 Reacties