Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotels in Yellowstone vol
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
hotels in Yellowstone vol
Helaas zijn op de data dat wij naar Yellowstone willen volgend jaar de hotels in Yellowstone al volgeboekt. Alleen de heel dure kamers zijn nog vrij.
Kunnen jullie mij vertellen of West Yellowstone een optie is, of is dit wel heel erg ver rijden iedere dag. Want anders wordt ons budget wel heel erg overschreden.
Wij blijven 4 nachten in Yellowstone in september 2011.
Alvast bedankt.
Kunnen jullie mij vertellen of West Yellowstone een optie is, of is dit wel heel erg ver rijden iedere dag. Want anders wordt ons budget wel heel erg overschreden.
Wij blijven 4 nachten in Yellowstone in september 2011.
Alvast bedankt.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: hotels in Yellowstone vol
Van West Yellowstone naar de junction bij Madison is een klein 15 mijl, afhankelijk van de drukte bij de ingang moet je hier 15 minuten tot 1 uur voor rekenen.
Je kan natuurlijk ook alvast een kamer boeken in West Yellowstone en dan regelmatig kijken of er nog iets vrij is gekomen binnen het park, vaak reserveren de mensen voor meerdere dagen en als ze hun route dan klaar hebben annuleren ze (een deel) van die dagen weer.
Ook kan je eens bellen de ervaring leert dat een deel van de kamers nog vrij zijn als je gaat bellen.
Je kan natuurlijk ook alvast een kamer boeken in West Yellowstone en dan regelmatig kijken of er nog iets vrij is gekomen binnen het park, vaak reserveren de mensen voor meerdere dagen en als ze hun route dan klaar hebben annuleren ze (een deel) van die dagen weer.
Ook kan je eens bellen de ervaring leert dat een deel van de kamers nog vrij zijn als je gaat bellen.
West Yellowstone is perfect. Je moet ff een halfuurtje rijden om echt in het parkt te komen, maar das geen bezwaar vonden wij. Verder is er ten minste nog iets te doen in West Yellowstone. Restaurantjes, IMAX, etc. Zou zelf niet in Yellowstone zelf willen zitten denk ik...
West Yellowstone is inderdaad ook prima, wij hebben al 2 keer hier met een camper op de camping gestaan en vanaf hier met een huurauto naar het park. Je zou ook nog in Gardiner bij de noord ingang kunnen proberen, hier liggen ook een paar hotels, zodat je vanaf hier het noorden en het oosten van het park kunt bezoeken
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben West Yellowstone als uitvalsbasis gehad voor vier dagen en hebben alle hoeken van het park gezien.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij zijn meerdere malen in Yellowstone geweest en hebben altijd in West Yellowstone overnacht, dat is goed te doen.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Zowel in 1996 als dit jaar hebben wij in West Yellowstone overnacht. En inderdaad, dat is goed te doen. Er is natuurlijk ook meer keuze in winkels en restaurants dan in het park.
In 2008 hebben wij in Canyon overnacht. En eerlijk is eerlijk; 's morgens wakker worden met twee herten met enorme geweien voor je cabin heeft ook wel iets. En je zit natuurlijk midden in het park, zeker belangrijk als je vroeg in de morgen al wild wilt spotten.
Succes bij de keuze.
In 2008 hebben wij in Canyon overnacht. En eerlijk is eerlijk; 's morgens wakker worden met twee herten met enorme geweien voor je cabin heeft ook wel iets. En je zit natuurlijk midden in het park, zeker belangrijk als je vroeg in de morgen al wild wilt spotten.
Succes bij de keuze.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben in het park zelf overnacht, en eerlijk gezegd zou ik dat toch niet willen missen. Je zit midden tussen het "natuurgeweld", ziet prachtige beesten 's ochtends na zonsopgang en 's avonds in de schemering, en je hoeft niet meer te reizen om in het park te komen. Vooral Yellowstone is een prachtig park om er middenin te zitten, vind ik.
De hotelkamers komen nog wel beschikbaar, je moet gewoon regelmatig blijven kijken op de site en ook bellen levert meer kans op succes. Je hebt nog tijd, en door de soepele annuleringsvoorwaarden is mijn ervaring dat er altijd nog wel beschikbaarheid komt op een later moment.
De hotelkamers komen nog wel beschikbaar, je moet gewoon regelmatig blijven kijken op de site en ook bellen levert meer kans op succes. Je hebt nog tijd, en door de soepele annuleringsvoorwaarden is mijn ervaring dat er altijd nog wel beschikbaarheid komt op een later moment.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Wij hebben zowel in West Yellowstone als Gardiner overnacht, de laatste jaren in Gardiner om dat al onze vrienden daar ook zaten en de beren wat dichterbij zijn.
Maar West Yellowstone is ook prima te doen. Old Faithful en de geysers zitten niet al te ver weg.
Het grappige was dat afgelopen mei de meeste actie was tussen Obsidian Cliffs en Roaring Mountain ipv bij Tower. In dat geval zat in West Yellowstone ook niet slecht. Het nadeel was dit jaar dat na Madison de weg was afgesloten van 21:00 tot 09:00, die hele weg naast de Gibbon river verdwijnt en er komt een nieuwe. Zou even nakijken of dat volgend jaar ook zo is. Het is iets om rekening mee te houden.
Maar West Yellowstone is ook prima te doen. Old Faithful en de geysers zitten niet al te ver weg.
Het grappige was dat afgelopen mei de meeste actie was tussen Obsidian Cliffs en Roaring Mountain ipv bij Tower. In dat geval zat in West Yellowstone ook niet slecht. Het nadeel was dit jaar dat na Madison de weg was afgesloten van 21:00 tot 09:00, die hele weg naast de Gibbon river verdwijnt en er komt een nieuwe. Zou even nakijken of dat volgend jaar ook zo is. Het is iets om rekening mee te houden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3048 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 26 Reacties