Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tour met watervliegtuig boven Vancouver, bergen en kust

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Tour met watervliegtuig boven Vancouver, bergen en kust

Bericht door Jasmino »

Groupon heeft in Vancouver vandaag een interessante aanbieding: een waardebon van $100 voor de prijs van $50 om in te wisselen bij Harbour Air. Met die organisatie kun je vanuit verschillende plaatsen in Zuid-west Canada tochtjes en vluchten maken. Klik hier voor de aanbieding. Wij zijn geïnteresseerd in deze panarama tour, waarbij je een vlucht maakt van 35 minuten boven Vancouver, de kust en de bergen. Deze kost $159, maar met de voucher betalen we dan maar $109 per persoon.

Wie heeft er al eens zo'n tour gemaakt met zo'n vliegtuigje en kan me vertellen of het de moeite waard is?! En kun je vanuit zo'n vliegtuigje ook een beetje fatsoenlijk fotograferen? Wij overwegen namelijk om de vouchers aan te schaffen voor 3 personen, maar het is natuurlijk wel een risico. Het zou kunnen zijn dat we 3 dagen slecht weer hebben, en dan is het niet mogelijk om er gebruik van te maken natuurlijk. We gokken er echter op dat dat niet zal gebeuren.... 8)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tour met watervliegtuig boven Vancouver, bergen en kust

Bericht door RoyBergen »

Mmmm mooi hoor, met deze koers, zeker doen! En ons allen laten weten hoe het geweest is :wink:
MainOffender
Amerika-ontdekker

Bericht door MainOffender »

Wij hebben vorig jaar met Air Nootka de posttour meegedaan vanuit Gold River op Vancouver Island.
2u. vliegen met onderweg enkele tussenstops in afgelegen dorpjes om post en passagiers op/af te laden.
Ik kan het iedereen aanraden! Ik ben wel vliegtuigfanaat en wilde dan ook zeker met de Beaver vliegen.
Dit op zich vond ik al prachtig, maar om dan ook nog over zo'n prachtig landschap te vliegen...
Hieronder een filmpje met één van de leukste passages van onze vlucht. Er hingen nogal veel wolken boven Kyuquot, waar we moesten landen, maar na even zoeken vonden we dan toch een gat waarlangs we naar het dorp doken. Doorspoelen naar ongeveer de helft van het filmpje. Had het beter wat bijgeknipt...

[youtube]BwfULi2cYxE[/youtube]

Beetje afgedwaald van het topic...
Ik kan iedereen dus ten zeerste een vlucht in een watervliegtuig aanraden, zeker boven Canada!
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Mooie aanbieding; heb geen ervaring met een watervliegtuig, maar wel met kleine vliegtuigjes en ik zou het zeker doen.

Ik was zelf niet kapot van de mogelijkheden om vanuit een klein vliegtuigje te fotograferen, maar de foto's van Linda boven Rotterdam vond ik wel geslaagd.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij hebben gisteren ook besloten om voor ons alle 3 de voucher te kopen, maar het is ons nog niet gelukt. Onze bank werkt niet mee en heeft zowel mijn creditcard als die van Peter geweigerd bij Groupon. Ik baal er een beetje van dat dit steeds gebeurt, en moet zo direct even bellen als ze telefonisch bereikbaar zijn.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Het heeft heel wat telefoontjes gekost, maar ik ben helemaal happy: het is gelukt! We hebben vouchers gekocht, en de tour is inmiddels ook gereserveerd voor de eerste dag dat we in Vancouver zijn. Dat heb ik bewust gedaan, zodat we nog 2 dagen kunnen uitwijken als het de eerste dag heel slecht weer zou zijn. Jippie! Het lijkt me zelf ook een fantastische ervaring, alleen al het vertrekken en landen op het water, maar ook het uitzicht! De tocht brengt ons over de NOrth Shore Mountains via Whistler, langs de Sunshine Coast en over Vancouver. Ik hoop dat we leuke foto's kunnen maken!
Winston Churchill

DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

:thumbup: Jacqueline
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wat leuk Jacqueline! Goede deal!