Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Horseback riding Yellowstone of Grand Teton ?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Livestrong
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Horseback riding Yellowstone of Grand Teton ?

Bericht door Livestrong »

Graag willen wij weten of we beter in Grand Teton of in Yellowstone een paardrij tour kunnen doen.Heeft er iemand ervbaring hiermee?
Ferdi
Amerika-ontdekker

Re: Horseback riding Yellowstone of Grand Teton ?

Bericht door Ferdi »

Afbeelding
YELLOWSTONE NP

Afbeelding
GRAND TETON

Als je kan allebei. beide de moeite waard. ben er vorig jaar geweest

Groet

Ferdi
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Mooi Ferdi, was dat vanaf Canyon in Yellowstone? Wij zaten in Mammoth en hebben daar gereden, maar bij Tower/Roosevelt of Canyon is het mooier denk ik.
Als je maar een keer wilt rijden zou ik kijken wat het beste past in je schema. Voor ons was Roosevelt niet handig omdat we er midden op de dag waren en het erg heet was. We overnachtten bij Mammoth en hebben toen een vroege rit voor de volgende dag geboekt.
Het is vooral leuk als je ergens komt waar je met de auto niet komt. En te voet ook niet. Dus kijk eens waar de stallen zijn, en hoe lang de ritten duren. Voor Yellowstone heb je de keuze tussen MHS, Canyon en Tower, maar voor GT weet ik het niet.

Marianne
Livestrong
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Livestrong »

Bedankt voor de reactie. Qua planning weet ik nog niet waar we het meeste tijd hebben. Denk Yellowstone.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer