Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Restaurants in Yellowstone
Restaurants in Yellowstone
Beste forumleden,
Binnenkort vertrekken wij voor een rondreis van 2 weken doorheen Grand Teton en Yellowstone. Een praktisch vraagje betreft de restaurants in Yellowstone. In het zomerseizoen is reserveren niet toegestaan (volgens de site van Xanterra) en is de beschikbaarheid op basis van "eerst komen = eerst bediend". Nu zijn wij mensen die nogal graag lang op pad zijn. Is het erg druk in die restaurants tijdens de zomer, doe je er goed aan om bijv. voor 19u een plekje te zoeken? Of valt dat allemaal nogal mee?
Groeten
Hans
Binnenkort vertrekken wij voor een rondreis van 2 weken doorheen Grand Teton en Yellowstone. Een praktisch vraagje betreft de restaurants in Yellowstone. In het zomerseizoen is reserveren niet toegestaan (volgens de site van Xanterra) en is de beschikbaarheid op basis van "eerst komen = eerst bediend". Nu zijn wij mensen die nogal graag lang op pad zijn. Is het erg druk in die restaurants tijdens de zomer, doe je er goed aan om bijv. voor 19u een plekje te zoeken? Of valt dat allemaal nogal mee?
Groeten
Hans
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Restaurants in Yellowstone
Je kunt bij een aantal restaurants wel reserveren, zoals bij Old Faithful Inn (zie hieronder). Zonder reservering lukt het niet om daar een plaatsje te vinden, tenzij je heel vroeg of heel laat bent. Ook bij het Lake Hotel kun je reserveren. In de andere restaurants in het park hebben wij nooit gereserveerd. Je moet wel eens wachten, maar dat is over het algemeen wel te overzien.
Reserveringen Old faithful Inn:
Reserveringen Old faithful Inn:
MarianneAdvanced dinner reservations are recommended and can be made by calling 1-866-GEYSERLAND ( 1-866-439-7375 ) or by using our online request form. Dinner reservations can be made beginning May 1 for the following year with Old Faithful Inn room reservations and 60 days in advance without Old Faithful Inn room reservations.
Breakfast and lunch are on a first-come, first-seated basis.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Beste Hans
Wij waren er 2 jaar geleden (wel in september) we moesten even wachten in de Old Faithfull Inn maar reserveren was niet nodig.
Ik heb de Bison Burger genomen geen gastronomisch hoogstandje maar wel te eten 2 uur later stonden we op een uitzichtpunt en toen verschenen er achter ons een kudde Bisons die gewoon vlak langs ons liepen ik heb maar niet vertelt dat ik 2 uur daarvoor een familielid van hun had gegeten.
Vr Gr. Bertus
Wij waren er 2 jaar geleden (wel in september) we moesten even wachten in de Old Faithfull Inn maar reserveren was niet nodig.
Ik heb de Bison Burger genomen geen gastronomisch hoogstandje maar wel te eten 2 uur later stonden we op een uitzichtpunt en toen verschenen er achter ons een kudde Bisons die gewoon vlak langs ons liepen ik heb maar niet vertelt dat ik 2 uur daarvoor een familielid van hun had gegeten.
Vr Gr. Bertus
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij waren vorig jaar 3 weken in Yellowstone en Grand Teton.
De restaurants zijn tegen 19:00 druk, je moet dan echt even wachten op een plek. Er zijn verschillende gelegenheden om te eten, de restaurants bieden de beste maaltijden, die zijn dan ook wat duurder (á la carte). De cafetaria's en diners zijn eenvoudiger, goedkoper, sneller en minder lekker. Zie onze website voor al onze ervaringen, zowel de goede als de mindere...
http://home.planet.nl/~marqu042/
Groet,
Ferry
De restaurants zijn tegen 19:00 druk, je moet dan echt even wachten op een plek. Er zijn verschillende gelegenheden om te eten, de restaurants bieden de beste maaltijden, die zijn dan ook wat duurder (á la carte). De cafetaria's en diners zijn eenvoudiger, goedkoper, sneller en minder lekker. Zie onze website voor al onze ervaringen, zowel de goede als de mindere...
http://home.planet.nl/~marqu042/
Groet,
Ferry
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
wij zijn juist terug van onze amerika reis met vier dagen yellowstone inbegrepen. Wij hebben één nacht gelogeerd in mammoth springs, 1 nacht in canyon village en 2 nachten in old faithfull. Onze ervaring van eten in de "duurdere" restaurants was : lang wachten tot wij aan tafel konden gaan, nog eens lang wachten tot wij ons eten kregen dat daarbij koud was
wij kregen geen broodjes vooraf, de meeste andere tafels wel en het water dat zij inschonken smaakte als rioolwater. Alhoewel wij aan onze "tafelhostess" zegden dat het eten koud was (deegwaren met scampis) reageerde ze niet maar was wel verbaasd dat zij geen fooi kreeg en wij hety ook op het beoordelingsbriefje vermeld hebben. Na dit debacle zijn wij de andere keren gaan eten naar de snackbar en het eten was veel lekkerder, warm en voor de helft goedkoper.

Het verschilt ook per plaats.
Wij waren eind juni in Yellowstone en Old Faithful was eigenlijk altijd druk.
Old Faithful Inn dining room moet je sowieso tevoren reserveren.
Obsidian dining room in de Snow Lodge moesten wij 45 minuten wachten (waren er om 19.30 uur).
In Mammoth konden we zo terecht (om 19.45 uur), maar dan heb je ook het alternatief om in Gardiner (10 min. rijden) te gaan eten.
In Lake Hotel waren we vroeg (om 18 uur) en konden zo aan tafel.
Wij waren eind juni in Yellowstone en Old Faithful was eigenlijk altijd druk.
Old Faithful Inn dining room moet je sowieso tevoren reserveren.
Obsidian dining room in de Snow Lodge moesten wij 45 minuten wachten (waren er om 19.30 uur).
In Mammoth konden we zo terecht (om 19.45 uur), maar dan heb je ook het alternatief om in Gardiner (10 min. rijden) te gaan eten.
In Lake Hotel waren we vroeg (om 18 uur) en konden zo aan tafel.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
ik ben het met Ferry niet eens. Wij hebben in de twee keer dat we in Yellowstone waren al heel wat restaurants gehad. De a la carte restaurants zijn in mijn optiek heel slecht: duur, slechte kwaliteit en vaak ook slechte service. De beste ervaringen hebben wij bij de snackbars of counterrestaurants. Onze favoriet is de counter in de grote souvenirshop van Old Faithfull: ontzettend lekkere chili met nacho's!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2124 Weergaves
-
Laatste bericht door Richard033
-
- 6 Reacties