Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag Fairholme campground en hurricane ridge Olympic NP
Vraag Fairholme campground en hurricane ridge Olympic NP
Weet iemand wat de checkin tijd is van Fairholme campground (lake crescent) in Olympic NP. Het is een first come first serve camping, maar ik weet niet of je daar pas vanaf een bepaalde tijd in kan?
We komen die dag van Seattle af en rijden via Port Angeles naar Olympic NP. Is het dan handiger om eerst hurricane ridge / deer park te doen en daarna door te rijden naar de camping of eerst tent neerzetten en daarna terug naar hurricane? We willen voorkomen dat de campground vol zit...
We komen die dag van Seattle af en rijden via Port Angeles naar Olympic NP. Is het dan handiger om eerst hurricane ridge / deer park te doen en daarna door te rijden naar de camping of eerst tent neerzetten en daarna terug naar hurricane? We willen voorkomen dat de campground vol zit...
Maggie
Re: Vraag Fairholme campground en hurricane ridge Olympic NP
Campings van NPS hebben geeen check in tijd voor zover ik weet. Wij komen net van 2 andere campings in olympic(mora & heart of THE hills) en daar was het gewoon self registration waarbij gold dat in alle vroegte de briefjes bij registratiebord werden weggehaald en de plek dus claimbaar werd.
Voor wat het waard is: hoth vult meestal niet buiten weekend, mora was al stuk drukker en vulde rond 14 uur.
In weekend wordt olympic wel druk.
Ik zou voor zekerheid meteen naar camping rijden en mooie plek claimen. Onze ervaring is dat de campingplekken in olympic nogal verschillen in termen van beschutheid+grootte.
Olympic is overigens prachtig en campings daar liggen fantastisch in de bossen.
Voor wat het waard is: hoth vult meestal niet buiten weekend, mora was al stuk drukker en vulde rond 14 uur.
In weekend wordt olympic wel druk.
Ik zou voor zekerheid meteen naar camping rijden en mooie plek claimen. Onze ervaring is dat de campingplekken in olympic nogal verschillen in termen van beschutheid+grootte.
Olympic is overigens prachtig en campings daar liggen fantastisch in de bossen.
Re: Vraag Fairholme campground en hurricane ridge Olympic NP
Dank, ja denk dat dat inderdaad het veiligste is om te doen. Hoop dat we er vroeg genoeg kunnen zijn want we zitten het handigst in een centraal gelegen camping, aangezien we niet zooo heel veel tijd hebben. Bovenin zitten gelukkig nog redelijk wat campings. Kalaloch was volgens mij al helemaal volgeboekt... Moet maar even zien hoe we die kant gaan doen 

Maggie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1707 Weergaves
-
Laatste bericht door Cindy1969
-