Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tol betalen rondom Seattle
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Tol betalen rondom Seattle
Ik lees in een ander forum over behoorlijk hoge boetes welke gegeven worden voor het al dan niet bewust rijden op tolwegen.
Wie kan mij vertellen hoe dit zit rond Seattle. Ik weet dat daar enkele tolwegen zitten. Kan je daar dan contant betalen of moet je bij de verhuurder van de auto een pas/kasje vragen.
Wie kan mij vertellen hoe dit zit rond Seattle. Ik weet dat daar enkele tolwegen zitten. Kan je daar dan contant betalen of moet je bij de verhuurder van de auto een pas/kasje vragen.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Tol betalen rondom Seattle
Ik weet niet of er tolwegen zijn, maar ik heb wel begrepen dat er een tolbrug is. Wij hebben er zelf nog nooit gebruik van gemaakt (of moeten maken) endacht dat het een brug is over Lake Washington heen. Ik weet niet of jullie over deze brug heen gaan rijden? Je kan eens kijken op de website van Washtington State transportation, daar staat heel wat goede uitleg op: http://www.wsdot.wa.gov/tolling/520/FAQ.htm
Hopelijk heb je hier wat aan!
Ann
Hopelijk heb je hier wat aan!
Ann
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn op dit moment drie plekken in en rond Seattle waar tol wordt geheven:
1) Brug over Lake Washington (SR 520)
2) "HOT lanes" op SR 167, tussen Renton en Auburn
3) Brug over de Tacoma Narrows (SR 16)
Je kunt elk van deze drie gemakkelijk vermijden, zeker 1) en 2). I.p.v. SR 520 kun je I-90 over Lake Washington nemen en je hoeft geen gebruik te maken van de "HOT lanes" op SR 167. Zie hier voor meer informatie over tolwegen in Washington, inclusief informatie over hoe de tol wordt geheven.
1) Brug over Lake Washington (SR 520)
2) "HOT lanes" op SR 167, tussen Renton en Auburn
3) Brug over de Tacoma Narrows (SR 16)
Je kunt elk van deze drie gemakkelijk vermijden, zeker 1) en 2). I.p.v. SR 520 kun je I-90 over Lake Washington nemen en je hoeft geen gebruik te maken van de "HOT lanes" op SR 167. Zie hier voor meer informatie over tolwegen in Washington, inclusief informatie over hoe de tol wordt geheven.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Jullie weer hartelijk bedankt voor de snelle reacties. Ik heb de site uitgedraaid en zal mijn tomtom instellen op tolwegen vermijden dan moet het goed komen.
Nog 3 dagen en dan is het zo ver. We kunnen haast niet wachten. Bedankt voor alle adviezen die ik weer gekregen heb op dit forum.
Nog 3 dagen en dan is het zo ver. We kunnen haast niet wachten. Bedankt voor alle adviezen die ik weer gekregen heb op dit forum.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een heerlijke vakantie toegewenst en geniet er vooral van!
Groetjes,
Ann
Groetjes,
Ann
Wij hebben de 16 genomen bij tacoma op onze route van olympic naar seattle. Moesten even door tolpoort(5 dollar) en konden meteen weer door. Zie niet in waarom je tolwegen zou moeten vermijden, scheelde ons benzine/reistijd.
Wij zijn per ongeluk over de tolbrug gereden omdat tomtom niet aangaf dat er een tolweg aankwam.
Dit werdt een afslag daarvoor wel aangegeven maar die afslag was afgesloten.
Op de brug hebben we de hovlane gebruikt.
En daardoor hoefden we geen tol te betalen.
Op andere wegen zijn de hovlanes dus wel tolwegen.
In ons geval helemaal goed gekomen.
Onze creditcard werdt na terugkomst vervangen en kontakt opgenomen met Alamo
omdat ee volgend jaar ook weer bij hun willen boeken.
En die hebben bevestigd dat er geen tol openstond.
Dit werdt een afslag daarvoor wel aangegeven maar die afslag was afgesloten.
Op de brug hebben we de hovlane gebruikt.
En daardoor hoefden we geen tol te betalen.
Op andere wegen zijn de hovlanes dus wel tolwegen.
In ons geval helemaal goed gekomen.
Onze creditcard werdt na terugkomst vervangen en kontakt opgenomen met Alamo
omdat ee volgend jaar ook weer bij hun willen boeken.
En die hebben bevestigd dat er geen tol openstond.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht