Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AA-ontbijt op 29 juni
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
AA-ontbijt op 29 juni
Wie zijn van plan op 29 juni naar het "AA-ontbijt" (of was het lunch) te komen? En waar houden we die? Doreen, als ik het wel heb, gaat jouw voorkeur uit naar ergens in downtown Seattle. Als de "toerist-Nederlanders" daar ergens in hotels verblijven, is dat inderdaad wel net zo gemakkelijk. Mij maakt het niets uit.
Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchavenue.com
Ron (in Seattle, WA)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij zullen in het Holiday Inn niet ver van de Space Needle logeren, dus dicht bij downtown.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
Het maakt mij niet zoveel uit waar het is, maar DownTown is voor mij het handigst wat betreft werk. Ik weet alleen niet echt leuke ontbijt restaurantjes downtown. Ron, jij?
Iets in Pioneer Square of Pike Place Market is het leukst, denk ik.
Laten de vakantiegangers ook even weten wat de beste tijd is voor jullie. Jullie hebben natuurlijk een vakantieschema waar ik me graag aan aanpas.
Groetjes en tot gauw, Doreen
Laten de vakantiegangers ook even weten wat de beste tijd is voor jullie. Jullie hebben natuurlijk een vakantieschema waar ik me graag aan aanpas.
SEEING IS BELIEVING
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zullen we zo rond 8.30u of 9.00u aanhouden?doreennicole schreef:Het maakt mij niet zoveel uit waar het is, maar DownTown is voor mij het handigst wat betreft werk. Ik weet alleen niet echt leuke ontbijt restaurantjes downtown. Ron, jij?
Ik kom niet zo vaak in downtown Seattle (in ieder geval niet genoeg om daar alle eetgelegenheden te kennen), maar ik ben het met Doreen eens dat iets rond Pike Place Market wel leuk is.
Laten we met z'n allen 'ns kijken op http://www.pikeplacemarket.org en http://lostinseattle.com/LIS/-imagemaps ... 7-14.shtml en suggesties doen.
Ron (in Seattle, WA)
-
- Amerika-expert
9 uur is perfect.
What about lowell's (zie onder). dat is een standaard voor seattle en ik ben zelf nooit geweest.
Pike Place is een mooi begin van de dag.
andere opties zijn welkom.
doreen
Lowell's Restaraunt & Bar
Three Floor Restaurant and Bar Overlooking Port of Seattle, Olympic Mountains and Waterfront
Lowell's offers three floors of world class views of the Olympic Mountains and Puget Sound. Enjoy our award winning casual Pacific Northwest breakfasts, lunches and dinners while watching the ferries cross Elliott Bay. Serving great food since 1957!
Starting June 15, 2005: Casual dinner menu served on the second and third floor. Non-smoking service on the third floor; smoking allowed on second floor.
Location: 1st floor entry is on the Arcade side, cobblestone stree level, with stairs leading to two more floors above.
Hours: Daily from 7 am until 9 pm
Address: 1519 Pike Place
Seattle, WA 98101
Phone: 206-622-2036
What about lowell's (zie onder). dat is een standaard voor seattle en ik ben zelf nooit geweest.
Pike Place is een mooi begin van de dag.
andere opties zijn welkom.
doreen
Lowell's Restaraunt & Bar
Three Floor Restaurant and Bar Overlooking Port of Seattle, Olympic Mountains and Waterfront
Lowell's offers three floors of world class views of the Olympic Mountains and Puget Sound. Enjoy our award winning casual Pacific Northwest breakfasts, lunches and dinners while watching the ferries cross Elliott Bay. Serving great food since 1957!
Starting June 15, 2005: Casual dinner menu served on the second and third floor. Non-smoking service on the third floor; smoking allowed on second floor.
Location: 1st floor entry is on the Arcade side, cobblestone stree level, with stairs leading to two more floors above.
Hours: Daily from 7 am until 9 pm
Address: 1519 Pike Place
Seattle, WA 98101
Phone: 206-622-2036
SEEING IS BELIEVING
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Lijkt mij ook leuk en dan plan ik voor die dag dat gedeelte van de stad. 9 uur lijkt me het meest haalbaar met de tieners hier
.

- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben er ook om 9 uur. Ik stel voor dat we buiten bij Lowell's bij elkaar komen voordat we naar binnen gaan. Zouden we moeten reserveren?Petra/VS schreef:Lijkt mij ook leuk en dan plan ik voor die dag dat gedeelte van de stad. 9 uur lijkt me het meest haalbaar met de tieners hier :roll: ;).
Hoe groot wordt de groep ongeveer? Ongeveer 10 à 12 of zo?
Ik zal trouwens een oranje voetbalshirt dragen, zodat tenminste iemand van ons gemakkelijk te herkennen valt. Dan hoef je niet links en rechts wildvreemden aan te spreken om te zien of ze van AA zijn... ;-)
Dus samenvattend:
donderdag 29 juni, 9.00u 's ochtends
bij Lowell's in Pike Place Market.
Ron (in Seattle, WA)
Allemaal een AA sticker op het voorhoofddutch_in_seattle schreef: Ik zal trouwens een oranje voetbalshirt dragen, zodat tenminste iemand van ons gemakkelijk te herkennen valt. Dan hoef je niet links en rechts wildvreemden aan te spreken om te zien of ze van AA zijn...

Leuk hoor .. ik had zo meegewild .. Maken jullie nog een leuke groepsfoto voor ons?
Elkaar in het buitenland ontmoeten, vind ik toch net wat anders dan hier in NL ..
Sandy
Mocht je nu toch bedenken dat dat oranje shirt niet kan (bv omdat ze uitgeschakeld zijn -> laten we hopen van niet).
Dan kun je natuurlijk de AA-forum sticker meenemen of een uitdraai daarvan....
Zo herkent iedereen je!!!
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ron, wij zijn met vijf personen, Carola met vier en dan jij en Doreen (zijn er nog meer?), dus dat is een groep van elf.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
AA-forumsticker???yvet schreef:Mocht je nu toch bedenken dat dat oranje shirt niet kan (bv omdat ze uitgeschakeld zijn -> laten we hopen van niet).
Ik heb die nooit gezien, maar als er in grote letters AA op staat, lijkt het me niet zo handig om die hier op je kleren te plakken. Men denkt dan dat je van Alcoholics Anonymous bent... ;-)
Ik houd het, denk ik, maar op een oranje shirt, ongeacht of het Nederlands elftal dan nog in het toernooi zit.
Ron (in Seattle, WA)
-
- Amerika-expert
ik kom ook in Oranje voor de grap, alleen is het in een Seattle Storm oranje shirt, maar okee, kan er mee door. ik maak wel een reservering voor 12 pp begin volgende week.
gezellie!!!
en ik verheug me nu al op mijn dropjes. Carola, als je nog een ingevroren hema sauzijzenbroodje mee wilt smokkelen.......
gezellie!!!
en ik verheug me nu al op mijn dropjes. Carola, als je nog een ingevroren hema sauzijzenbroodje mee wilt smokkelen.......

SEEING IS BELIEVING
Off Topic ~~dutch_in_seattle schreef: AA-forumsticker???
Ik heb die nooit gezien, maar als er in grote letters AA op staat, lijkt het me niet zo handig om die hier op je kleren te plakken. Men denkt dan dat je van Alcoholics Anonymous bent...
LOL nu je het zegt .. de afkorting AA is niet zo handing in the US of op een Amerika forum

Een aantal topics hier kun je verkeerd interpreteren, Zoals het "Anonieme Alcoholisten ontbijt op 29 juni" of de "Alcoholics Anonymous meeting 2006", "Alcoholics Anonymous team" enzovoorts ..
Gelukkig zijn de stickers voluit "Alles Amerika", anders rijden er straks een aantal Alcoholic Anonymous campers in de VS ; ))
Sandy
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
En als je het hier op de auto plakt, denkt iedereen dat je een lid van het koninklijk huis bent. Maar ik zou in Amsterdam toch maar geld in de meter stoppen
Eric

Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Iedereen veel plezier gewenst tijdens de meeting. Uit ervaring kan ik zeggen dat het heel leuk is om andere AA-forumleden te ontmoeten en zeker in Amerika zelf!
Carola, ik wens je alvast een hele mooie vakantie. Ik weet niet of ik binnenkort weer in de gelegenheid ben om op het forum te komen, vandaar dat ik het nu alvast doe.
Veel plezier allemaal!!!!
Groetjes van Marjan (ook uit Amerika)....
Carola, ik wens je alvast een hele mooie vakantie. Ik weet niet of ik binnenkort weer in de gelegenheid ben om op het forum te komen, vandaar dat ik het nu alvast doe.
Veel plezier allemaal!!!!
Groetjes van Marjan (ook uit Amerika)....

Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties