Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Watervallen in Yellowstone.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Watervallen in Yellowstone.
Hallo allemaal, wij gaan in september naar de VS met o.a. een bezoek aan Yellowstone.
Nu vertelde een ervaren reiziger mij dat de watervallen in Yellowstone in september droog staan inclusief lower falls.
Nu verwacht ik dat de kleinere watervallen inderdaad droog zullen staan maar ik heb wel grote twijfels dat lower falls ook droog staat.
Wie heeft Yellowstone wel eens in september bezocht en wat zijn de ervaringen t.a.v. de watervallen.
Nu vertelde een ervaren reiziger mij dat de watervallen in Yellowstone in september droog staan inclusief lower falls.
Nu verwacht ik dat de kleinere watervallen inderdaad droog zullen staan maar ik heb wel grote twijfels dat lower falls ook droog staat.
Wie heeft Yellowstone wel eens in september bezocht en wat zijn de ervaringen t.a.v. de watervallen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Watervallen in Yellowstone.
Die waterval staat echt niet droog, want dat zou betekenen dat de Yellowstone river droog zou staan.
Yellowstone=Fantastisch!
Yellowstone=Fantastisch!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik ben afgelopen september in Yellowstone geweest en heb daar van bijna alle watervallen die eneigzins bereikbaar zijn foto's gemaakt.
Een aantal zal inderdaad minder water hebben. Bedenk ook dat dat juist mooi kan zijn met opname's langer van rond de 3 sec.
Nu regende het behoorlijk toen ik er was maar de watervallen vielen (misschien ook wel mede vanwege de vele regen) niet tegen.
Een aantal zal inderdaad minder water hebben. Bedenk ook dat dat juist mooi kan zijn met opname's langer van rond de 3 sec.
Nu regende het behoorlijk toen ik er was maar de watervallen vielen (misschien ook wel mede vanwege de vele regen) niet tegen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
De ene september is de andere niet, maar ik denk niet dat de rivieren in Yellowstone droogvallen.
In 2010 waren wij met goed weer in september in Yellowstone en de diverse watervallen waren prachtig om te zien.
Klik hier voor ons verslag, dan kan je een aantal foto's bekijken. Het is redelijk aan het begin van de vakantie.
In 2010 waren wij met goed weer in september in Yellowstone en de diverse watervallen waren prachtig om te zien.
Klik hier voor ons verslag, dan kan je een aantal foto's bekijken. Het is redelijk aan het begin van de vakantie.
-
- Amerika-ontdekker
Leuk!! klinkt goed!, het is toch leuker als er wat beweging is.
Ben gerust gesteld, bedankt voor de reacties
Ben gerust gesteld, bedankt voor de reacties

-
- Amerika-ontdekker
Wat een prachtige fotoreportage!Arno schreef:Denk ik in de war met de lower falls in Yosemite?

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1027 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 6 Reacties