Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Internet en telefoonverbinding omgeving Yellowstone
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Internet en telefoonverbinding omgeving Yellowstone
Hallo allemaal, misschien kunnen jullie ons helpen.
Over 4 dagen verblijven we drie nachten in een cabin in Yellowstone.
Nu hebben jullie misschien in ons live verslag gelezen dat het vorige week heel slecht is geweest met mijn moeder.
Ze is nu en beetje opgeknapt maar haar situatie kan elk moment weer slechter worden. Wij willen dus het liefst bereikbaar zijn voor de familie in Nederland.
Ik heb begrepen dat er in en om Yellowstone geen internet verbinding is, maar is er wel bereik met de mobiele telefoon?
En zoniet, is er dan een mogelijkheid om vanuit Yellowstone te bellen met Nederland en hoe doe je dat ( gewoon bij het visitercenter ofzo? )
We denken erover anders een hotel te zoeken in West Yellowstone. Weet iemand of daar wel internet en/of telefoonbereik is?
En is er in Jackson wel telefoonbereik? We hebben daar wel twee nachten een hotel met internet.
bedankt alvast.
Groetjes vanuit een niet meer zo warm Custer.
Marjon
Over 4 dagen verblijven we drie nachten in een cabin in Yellowstone.
Nu hebben jullie misschien in ons live verslag gelezen dat het vorige week heel slecht is geweest met mijn moeder.
Ze is nu en beetje opgeknapt maar haar situatie kan elk moment weer slechter worden. Wij willen dus het liefst bereikbaar zijn voor de familie in Nederland.
Ik heb begrepen dat er in en om Yellowstone geen internet verbinding is, maar is er wel bereik met de mobiele telefoon?
En zoniet, is er dan een mogelijkheid om vanuit Yellowstone te bellen met Nederland en hoe doe je dat ( gewoon bij het visitercenter ofzo? )
We denken erover anders een hotel te zoeken in West Yellowstone. Weet iemand of daar wel internet en/of telefoonbereik is?
En is er in Jackson wel telefoonbereik? We hebben daar wel twee nachten een hotel met internet.
bedankt alvast.
Groetjes vanuit een niet meer zo warm Custer.
Marjon
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Internet en telefoonverbinding omgeving Yellowstone
Marjon,vana schreef:Ik heb begrepen dat er in en om Yellowstone geen internet verbinding is, maar is er wel bereik met de mobiele telefoon?
in Yellowstone had ik vorig jaar geen bereik met mijn mobiele telefoon. Je hebt er wel de zogn. "pay-phones" zeg maar telefooncellen waar je kunt bellen. Hier heb je een lijst met telefoons waar ze te vinden zijn. In Yellowstone zijn er genoeg zo te zien. Misschien is het handig om voordat je naar Yellowstone gaat één of meer telefoonkaarten te kopen (te verkrijgen bij o.a. supermarkten). Mocht een gesprek wat langer duren dan kun je je familie ook naar de pay phone laten bellen. Nummer staat altijd vermeld op de telefoon (en ook in de lijst hierboven).
Voor zover ik mij kan herinneren had ik in Jackson wel bereik. Ik heb daar dacht ik nog een sms-je naar Nederland gestuurd.
Nog een hele andere tip. Als jullie een goed restaurant zoeken in Jackson dan kan ik The Gun Barrel van harte aanbevelen. Volgens mij heeft Petra er ook al eens gegeten.
Veel plezier in Yellowstone!
Roland
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Hoi Marjon,
Je kunt vanuit een telefooncel ook collect bellen. Zo deden wij dat vorig jaar ook en de kosten vielen achteraf wel mee. We belden vrij regelmatig en m'n ouders moesten iets van 20 euro betalen. Het nr is 1 800 432 00 31 en dan krijg je een "Nederlands sprekende computerdame" aan de lijn. De rest volgt zich vanzelf.
Nog veel plezier op jullie reis en ik hoop dat het goed gaat met je moeder!
Groetjes Elly
Je kunt vanuit een telefooncel ook collect bellen. Zo deden wij dat vorig jaar ook en de kosten vielen achteraf wel mee. We belden vrij regelmatig en m'n ouders moesten iets van 20 euro betalen. Het nr is 1 800 432 00 31 en dan krijg je een "Nederlands sprekende computerdame" aan de lijn. De rest volgt zich vanzelf.
Nog veel plezier op jullie reis en ik hoop dat het goed gaat met je moeder!
Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bedankt voor de informatie Roland en Elly.
Wegaan het op die manier proberen, We hebben hier ook al en paar dagen geen bereik met de telefoon maar hebben wel internet, zodat we contact kunnen houden.
Raar trouwens dat de mobiel het hier in Custer niet doet. Moeten we soms iets aan de instellingen veranderen? In Arizona en Utah deed hij het wel.
Marjon
Wegaan het op die manier proberen, We hebben hier ook al en paar dagen geen bereik met de telefoon maar hebben wel internet, zodat we contact kunnen houden.
Raar trouwens dat de mobiel het hier in Custer niet doet. Moeten we soms iets aan de instellingen veranderen? In Arizona en Utah deed hij het wel.
Marjon
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zoals Roland al aangaf in Jackson gaat het goed ook West Yellowstone wil wel lukken daar hadden wij ook internet via WIFI trouwens.vana schreef:Bedankt voor de informatie Roland en Elly.
Zal niet helpen vrees ik het ligt aan de provider, wij hadden in het noorden ook minder bereik.Marjon
Wat je in Canyon Village wel kan doen is bij de receptie vertellen wat er aan de hand is, je kan dan dagelijks even langs gaan om te vragen of er berichten voor jullie zijn en als het heel ernstig is (waar je natuurlijk nooit op zit te wachten) komen ze langs de cabin om jullie te waarschuwen.
Natuurlijk moet je dan wel zorgen dat de familie thuis het telefoonnummer van de receptie heeft
Rob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht