Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachten in/nabij Crater Lake

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Overnachten in/nabij Crater Lake

Bericht door Souraia »

Hallo,

Volgend jaar zullen we een dag het Crater Lake bezoeken. Via internet zag ik lodgings in Union Creeck (ruim een uurtje vanuit Crater Lake).
Heeft iemand hier wel eens geslapen? is het aan te raden? zijn er nog andere leuke overnachingplaatsen rond Crater Lake?
Alle tips zijn welkom.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Souraia,

in 2004 ben ik ook naar Crater Lake geweest. Een echte aanrader! Ik heb toen 2 nachten in Grants Pass overnacht. Het is wel een stukje rijden maar in Grants Pass zelf kun je een leuke tocht met de Hellgate Jetboat maken. Kijk eens bij mijn reisverslag van 2004, dag 25 en 26.

Ik vond de afstand Grants Pass - Crater Lake vv heel goed te doen. In Union Creek kun je ook slapen heb ik begrepen maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee. Misschien kun je het reisverslag van 2004 van Ronald Verhoog eens nalezen. Hij heeft toen de nacht van 6 op 7 september doorgebracht in een cabin bij Union Creek Resort in Prospect, OR.

Als ik zelf nog eens in deze streek kom, lijkt mij dat ook wel wat.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Roland wat een leuk verslag. Dat met die boot lijkt mij ontzettend leuk.
Moeilijk zeg om een keuze te maken.
Wij gaan vanuit Crater Lake naar Portland, is Grant Pass op de route? dan lijkt het mij wel leuk om zo een tocht te maken.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Souraia schreef: Dat met die boot lijkt mij ontzettend leuk.
Moeilijk zeg om een keuze te maken.
Wij gaan vanuit Crater Lake naar Portland, is Grant Pass op de route? dan lijkt het mij wel leuk om zo een tocht te maken.
Hoi Souraia,

Grant Pass ligt niet echt op de route. Kijk nog maar eens bij het verslag van Ronald Verhoog van 7 en 8 september 2004. Hij heeft een prachtige route gereden van Crater Lake naar Portland en daar in de buurt ook een hele mooie jetboattour gemaakt.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Souraia schreef:Wij gaan vanuit Crater Lake naar Portland, is Grant Pass op de route? dan lijkt het mij wel leuk om zo een tocht te maken.
Hmmm,

in dat geval zou je na het bezoek aan Crater Lake beter niet kunnen slapen in Grants Pass, dat ligt nl. ten zuidwesten van Crater Lake.

Als je vanuit het zuiden komt, zou je wel het volgende kunnen doen. In Grants Pass maak je de boottocht en vervolgens overnacht je in Grants Pass. 's Ochtends ga je dan vroeg op pad naar Crater Lake en na het bezoek ga je verder noordwaarts richting Portland. Van Grants Pass naar Crater Lake is toch al gauw 2 uurtjes rijden, houd daar wel rekening mee. De afstand is ± 95 mijl en ik deed er ongeveer 2,5 uur over incl. een stop bij de Rogue River Gorge tussen Prospect en Union Creek.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Hi
Wij sliepen in Medford maar dat is niet echt aan te raden (goed hotel dat wel). Bezoek Crater Lake NP alleen als het onbewolkt is (of een beetje bewolkt) anders is het diepblauwe meer diepgrijs. Na Crater Lake beveel ik Sisters nw vanaf Bend aan. The Three Sisters Area is prachtig.
YH
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Bedankt voor de tips, daar ga ik wat mee doen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hoi Souraia,
Wij hebben vorige maand overnacht in Union Creek Resort. We hadden een vrijstaande cabins. De cabins zijn oud, dat geldt voor het hele resort, maar wel sfeervol. Een paar cabins werden verbouwd toen wij er waren.
Het restaurant er tegenover (Becky's restaurant) is aan te raden; lekker, ongecompliceerd en plezierige bediening.

Het gebied rondom Bend/Sisters is ook mooi.

Martin en Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 17 aug 2006, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Hoi Marianne,

Wat leuk joh. Zijn er in de cabins gewoon dekens aanwezig?
Ik neem de tip van het restaurant mee.
Dank je.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Souraia schreef:Hoi Marianne,

Ja, het is van binnen eigenlijk gewoon een motelkamer. Wij hadden ook een koelkast en magnetron, en buiten een picknicktafel.
Ik probeer zo snel mogelijk ons reisverslag on line te hebben en dan zal ik er ook wat foto's bij plaatsen maar we zijn net vandaag teruggekomen, dus het zal nog wel eventjes duren. Ik geef hier wel een seintje als het zover is.

Marianne
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Oh te gek, daar kijk ik naar uit :doublethumb:
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Wij hebben deze zomer ook overnacht in Union Creek. Qua afstand dicht bij Crater Lake. Ik zou als ik jou was wel voor de cabins gaan. Wij hadden vooraf niet goed gelezen en zodoende geboekt in het hotelgedeelte. Kamers zijn klein met een onhandige paal midden in de kamer (althans onze kamer, direct aan de rivier). En toilet & douche op de gang.
Maar toch kijken we terug op een prima nacht.
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Hoi Souraia,

Wij hebben vorig jaar ook in een cabin overnacht bij Union Creek Resort. Het is goed bevallen. We hadden een kleine cabin waarin twee tweepersoons beddan, een koelkast, magnetron, koffiezetapparaat en een badkamertje met douche voor 75 dollar. Het restaurant Becky's is de enige in de wijde omtrek maar wij vonden het eten er prima, vooral de home-made pies (een hele hap). Zie ook ons reisverslag. In ons fotoalbum van Oregon, deel 2, is ook een foto van de binnenkant te vinden.

Afbeelding

Hanny
jolanneke
Amerikafan

Bericht door jolanneke »

Ziet er leuk uit die cabin. Over het algemeen vind ik cabins wel gezellig en knus. Het is tenslotte maar voor een of twee nachtjes. Mocht je nog een leuke cabin zoeken in Olympic NP: ik kan je Kalaloch aanbevelen, al is het er niet goedkoop.
Laatst gewijzigd door jolanneke op 09 sep 2006, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

EvdB bedankt voor de tip, daar zal ik rekening mee houden.
Hanny wat een leuk reisverslag, ik heb er van genoten. De cabin ziet er leuk uit zo.
Jolanneke, wij gaan ook naar Olympic, heb je misschien een website van die cabin?
jolanneke
Amerikafan

Bericht door jolanneke »

http://www.visitkalaloch.com/

Dezelfde uitbaters hebben ook accomodatie bij Sol Duc Hot Springs en Lake Quinault. http://www.aramarkparks.com/ voor al hun accomodaties.
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Martin & Marianne schreef:
Souraia schreef:Hoi Marianne,

Ja, het is van binnen eigenlijk gewoon een motelkamer. Wij hadden ook een koelkast en magnetron, en buiten een picknicktafel.
Ik probeer zo snel mogelijk ons reisverslag on line te hebben en dan zal ik er ook wat foto's bij plaatsen maar we zijn net vandaag teruggekomen, dus het zal nog wel eventjes duren. Ik geef hier wel een seintje als het zover is.

Marianne
Het reisverslag is inmiddels bijna klaar. Tekst en foto's zijn nagenoeg compleet, maar we zullen nog wel wat gaan toevoegen (tips, links, kosten etc).
Te vinden op http://www.vanneck.web-log.nl

Marianne
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Marianne wat een prachtig reisverslag. Ik heb ervan genoten. Bedankt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer