Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
John Day, Painted Hills Unit - Camper
John Day, Painted Hills Unit - Camper
Is de gravel road in de Painted Hills Unit goed te berijden met een camper?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: John Day, Painted Hills Unit - Camper
Volgens mij moet dat geen probleem zijn.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Painted Hills is vooral wandelen. Volgens mij zijn wij met de auto tot vlak bij de Hills gereden.
Let wel op dat je benzine tank vol is. Er is daar weinig benzine te krijgen in de omtrek (ervaring 2008)
Let wel op dat je benzine tank vol is. Er is daar weinig benzine te krijgen in de omtrek (ervaring 2008)
Wij zijn er vorig jaar met de camper geweest en hebben er geen problemen mee gehad. Je kunt er niet zo heel ver rijden, steeds een klein stukje rijden en dan weer een stukje lopen.Het is wel de moeite waard!
Thanks voor jullie reacties! Volgens mij gaat het helemaal goed komen.
Wij zijn nog op zoek naar een mooi camping vlakbij john day.
Iemand nog een tip ?
Iemand nog een tip ?
Ik had de camping in Fossil (Fossil Motel&Campground) om informatie gevraagd en ze lieten me weten dat er deze zomer een nieuwe eigenaar komt en dat niet duidelijk is of hij de campground voortzet. Ze verwezen me door naar de gemeentelijke campground http://www.wheelercountyoregon.com/#!recreation/c1lpn. Alleen geen idee hoe je kunt reserveren...
Dus ik ben ook wel benieuwd naar tips van anderen!
Dus ik ben ook wel benieuwd naar tips van anderen!
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Wij willen in juni naar de Painted Hills, met een overnachting in de buurt van Redmond, daar zijn meer campgrounds. Als je echt daar in de buurt wil blijven dan moet je er op gokken dat je een plek vindt en anders ook maar richting Redmond?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1907 Weergaves
-
Laatste bericht door Bensiegel
-
- 21 Reacties