Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
met de camper naar McCarthy
met de camper naar McCarthy
Wij willen in juni met de camper naar McCarthy rijden. Van de verhuurder mag het maar we zijn benieuwd naar evt. ervaringen hiermee.
Wie kan ons meer vertellen hierover? Alvast heel hartelijk dank voor je reactie!
Wie kan ons meer vertellen hierover? Alvast heel hartelijk dank voor je reactie!
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: met de camper naar McCarthy
Zelf hebben we de McCarthy road niet gereden.
Reactie van iemand in ons hotel die het wel gedaan had (met de auto): I think I dislocated a kidney.
(met de auto schijnt de rit 4u in beslag te nemen vanaf Chitina)
Het is een erg hobbelige weg dus ik zou zeker mijn breekbare spullen veilig stellen en misschien schuifjes en deurtjes goed vast maken.
Groetjes,
Ingrid
Reactie van iemand in ons hotel die het wel gedaan had (met de auto): I think I dislocated a kidney.
(met de auto schijnt de rit 4u in beslag te nemen vanaf Chitina)
Het is een erg hobbelige weg dus ik zou zeker mijn breekbare spullen veilig stellen en misschien schuifjes en deurtjes goed vast maken.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: met de camper naar McCarthy
Wij zijn vorig jaar met het vliegtuig gegaan, dus geen ervaringen ermee...
Ik zou het toch niet aanraden. De weg staat bekend als een 'niet' prettige weg om te rijden (de condities schijnen in de winter zelfs beter te zijn als in de zomer).
Ik zou het toch niet aanraden. De weg staat bekend als een 'niet' prettige weg om te rijden (de condities schijnen in de winter zelfs beter te zijn als in de zomer).
Oost-Canada '16
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
Alaska & Canada ‘14 http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag267
VS '13 Seattle-Denver (verslag270)
VS '12 Atlanta-Boston
Canada & VS '11 West (verslag268)
New York '10
Canada '08
VS '05 West
New York '15
Alaska & Yukon ‘15