Tot en met mijn 16e heb ik bijna jaarlijks gecampeerd. Op een aantal reizen in Amerika na. Maar ook daar kozen we ervoor om te overnachten op een KOA camping (in een blokhut). In de jaren daarna heb ik vooral in hotels gezeten en wanneer ik in Amerika of Canada een reis maakte,wisselde ik hotels af met b&b's.
Nu heb ik deze zomer weer ontzettend genoten van kamperen. Dit keer wel wat luxer, namelijk in een stacaravan, dan vroeger toen ik gewoon in een tentje sliep.
Volgend jaar staat een roadtrip van Salt Lake City naar Denver (met o.a. Grand Teton, Yellowstone) op het programma. Daarvoor ben ik al heerlijk bezig met lezen en ideeën op doen. Maar aangezien het camping leven weer zo goed is bevallen, wil ik hier vragen of iemand ideeën heeft van overnachtingsmogelijkheden zodat ik het camping gevoel ook daar kan hebben. Ik vind het zo ontspannen. Lekker doen waar je zelf zin in hebt na een dagje in bijvoorbeeld Yellowstone. Een beetje zwemmen, een beetje lezen, spelletje doen, etc.
Waar denk ik aan:
- Geen camper, het lukt me (nog) niet om mijn vriend over te halen met een camper te reizen.
- Eigen wc/badkamer
- Eventueel een eigen keukentje,maar we vinden bbq-en ook erg leuk!
- Het camping leventje kan eventueel afgewisseld worden met hotels/b&b's
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en dat jullie wellicht ideeën hebben van accomodaties of mij duidelijkheid kunnen geven over bijvoorbeeld een KOA camping,maar dan met eigen wc/badkamer.
Heerlijk dat ik hier weer mee bezig kan zijn

Groetjes, Evelien