Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lodges of B&B of ? : tips gevraagd.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Kikker6
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Lodges of B&B of ? : tips gevraagd.

Bericht door Kikker6 »

Hallo allemaal,

Wij gaan in 2019 een leuke rondreis maken in Washington, Oregon en California. Op dit moment zijn we ons flink aan het inlezen op het forum. Heel leuk om al die reisverslagen te lezen. We zien dat de meeste mensen van hotel naar hotel gaan of met de camper reizen.

Wij zijn van plan om een auto te huren en op slechts 6-7 plaatsen te overnachten. Vandaar uit doen we dagtrips. We reizen met 3 kinderen (dan 6, 11 en 13).

Op dit moment zijn we aan het kijken naar welke plaatsen voor ons het meest centraal liggen.

Tot nu toe zoeken we vooral op:
Airbnb.com
homeaway.com
VRBO.com

Hebben jullie misschien tips op welke sites we goed kunnen zoeken naar (betaalbare) accomodatie?
We zoeken dus een lodge, cabin, bed & Breakfast, appartement, etc. in ieder geval met voldoende bedden, een keuken en een gezamenlijke ruimte.
Liefst niet in de grote steden, maar de omgeving.

De globale route zal zijn:
Seattle - Olympic NP - Portland - kust - Eugene/Bend - Redwood NP - San Francisco.

Groeten, Kikker.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: lodges of B&B of ? tips gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat het fijn is om wat langer op dezelfde plaats te zijn en de gelegenheid te hebben om zelf te koken. bedenk echte wel dat je op die manier wel meer in de auto zit, want je zult meer heen en weer rijden.
qua sites heb je belangrijkste al te pakken denk ik hoewel ik er geen ervaring mee heb.
Misschien is een cabin op een camping ook wel iets? Wij hebben wel goede ervaringen met cabins op KOA-campings. Je kunt daarvoor eens ons 2006-verslag bekijken; wij reisden toen met onze dochters ook van Seattle naar SF en hebben toen hotels afgewisseld met cabins.

Jullie kiezen bewust niet voor een camper? Of auto met tent?

Hoeveel tijd hebben jullie in totaal? En wat willen jullie allemaal bezoeken? Ik zie nu bijvoorbeeld geen Mt St Helens of Mt Rainier staan.

Marianne
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Ik heb me zelf met name gericht op campings maar ben hier en daar wel mooie lodges en cabins tegen gekomen.
Even wat suggesties voor je globale route:

Seattle: Ik zou zelf wel één nachtje (minstens) downtown gaan zitten als ik jullie was. Daarna misschien naar Sequim voor de mooie lavendelvelden alvorens je naar Olympic NP gaat? Purple Haze Lavender Farm heeft een erg pittoreske vacation rental. Ook kan je daar met een camper staan, wat ik misschien zou willen.

Olympic NP: Geen specifieke tips, misschien ergens bij de Kalaloch Lodge of Lake Quinault?

Portland: Kijk eens naar de Willamette Valley ten zuiden van Portland. Vanuit daar goed bereikbaar (zet je auto bij een park&ride). McMinnville/Newberg/Dundee zijn leuke plaatsjes. Dit is een groot wijngebied van Oregon, erg mooi in de natuur terwijl je toch relatief dichtbij de grote stad zit. Eventueel dagje Woodburn voor de outlets.

Kust: Genoeg leuke plaatsjes en cabins te vinden lijkt me!

Eugene/Bend: Wil je niet ook naar Crater Lake? Zo ja, dan is Crater Lake Resort (niet de lodge aan t meer maar stukje van t park af) misschien wel wat met leuke cabins.

Redwood NP: Geen tips

San Francisco: Ik zou zelf ergens in Marin gaan zitten (daar heb ik gewoond). Mill Valley en Larkspur zijn leuke plaatsjes en vlakbij de ferry om naar San Francisco te gaan. Mooiste manier om de stad in te komen en natuurlijk kan je een keer de Golden Gate over rijden. Hier staan alle cabins van Marin County op Airbnb. Niet geselecteerd op jullie eisen, dat moet je zelf maar even kijken. Prachtig gebied is het. Vergeet de Marin Headlands en Stinson Beach niet.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Kikker6
Amerika-ontdekker

Bericht door Kikker6 »

Dank je wel voor de tips. Ik ga er naar kijken.

Het klopt dat we wat meer in de auto zitten, maar we hebben dan wel wat meer rust op de dagen zelf. Onze kinderen houden heel veel van buiten zijn, wandelen naar watervallen, door bossen lopen, klimmen en klauteren,etc maar ze hebben ook regelmatig een rustmomen nodig.
Dan willen ze in een kamer zitten en spelen met lego/playmobil/boek lezen/etc.

In een camper heb je een stuk minder privacy en met 5 personen moeten er altijd 2 in 1 bed slapen. Dat werkt niet altijd zo goed. Vooral niet als de kinderen moe zijn.

Als we iedere dag moeten verplaatsen naar een nieuw hotel/huis dan geeft dat ook geen rust.
We gaan dan ook niet alle nationale parken langs, maar kiezen er een paar uit om daar dan een of meerdere dagen te blijven. In totaal hebben we 3 weken.

Een auto met tent lijkt me nogal prijzig, dan moet je al je kampeerspullen nog kopen. Of zijn daar nog andere mogelijkheden voor?

MT Rainier staat zeker op de lijst, ik zal onze trip in een volgende thread uitschrijven. Dan vraag ik daar weer om tips van de experts.

In Seattle willen we iig de Boeing fabriek bezoeken, we gaan er ook 1 overnachting doen.

groeten, Kikker
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Kikker6 schreef:Onze kinderen houden heel veel van buiten zijn, wandelen naar watervallen, door bossen lopen, klimmen en klauteren,etc
Dan zou ik zeker Silver Falls State Park opnemen in je route. Park met een hike (trail of ten falls) die je makkelijk met je kinderen kan doen. Geweldige viewpoints onderweg. En als kers op de slagroom, 10 watervallen waar je heerlijk kunt zwemmen, klimmen en klauteren. Wij zijn er de afgelopen 2 weken al 3 keer geweest en ik begrijp net aan het ontbijt van mn dochter dat ze straks weer gaat met vriendinnen. En als ik kijk naar de temperatuur voor volgende week zal dit niet de laatste keer zijn...

Ligt ongeveer op een uurtje rijden ten zuiden van Portland.
Kikker6
Amerika-ontdekker

Bericht door Kikker6 »

Yep Silver Falls State Park staat op mijn lijstje. Klinkt als de ultieme bestemming voor de kinderen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Kikker6 schreef:Een auto met tent lijkt me nogal prijzig, dan moet je al je kampeerspullen nog kopen. Of zijn daar nog andere mogelijkheden voor?
Het is de goedkoopste manier van rondreizen.
Wij namen vorig jaar twee tenten mee en kochten ter plekke slaapzakken en luchtbedden. Met drie kinderen kun je aardig wat bagage meenemen. Wij gingen wel elke dag uit eten, maar de aanschaf van wat kookspullen heb je er ook snel uit.

Kijk eens in de verslagen van Elly op www.michelly.nl voor hun kampeerervaringen met 3 kinderen.

Marianne
Mascha76
Amerika-ontdekker

Re: Lodges of B&B of ? : tips gevraagd.

Bericht door Mascha76 »

Voor Olympic NP zou je eens kunnen kijken naar https://www.thecabinsatbeavercreek.com. Wij verbleven hier in 2016 2 nachten en ik vond dit echt geweldig. Mooie ruime cabins voor max. 4 of 6 personen en een mooie ligging een paar meter bij de Sol duc River vandaan. S'avonds kan er een kampvuur gemaakt worden en ligt alles klaar om Smores te maken. De eigenaren zijn super aardig en ontzettend gastvrij. Als je van dieren houdt is dan zit je hier ook goed.
De volgende keer dat wij weer in die omgeving zijn verblijven we hier zeker weer!
Kikker6
Amerika-ontdekker

Bericht door Kikker6 »

Hoi Mascha76,

Dank je wel voor de tip. Dat is precies wat we zochten. Grote kans dat we deze ook gaan boeken.

groeten, Kikker
Anne-Marie
Amerikafan

Bericht door Anne-Marie »

Wij hebben afgelopen maand in een paar prachtige airbnb's gelogeerd die ook prima geschikt zijn voor een gezin. In Seattle https://www.airbnb.nl/rooms/17512838?lo ... s=ee4Svs28
bij Silver Falls SP in de buurt: https://www.airbnb.nl/rooms/6387815?eal ... d6241d6b1d
Anne-Marie
Amerikafan

Bericht door Anne-Marie »

Oh en in Forks (Olympic NP) https://www.airbnb.nl/rooms/7783112
WeernaardeVS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door WeernaardeVS »

Jullie route is ongeveer hetzelfde als waar wij nu mee bezig zijn. Wij zitten nu in Redwoods NP.

Wij reizen met de tent en af en toe een cabin of hotel, met name in de steden.

De tent en kookspul hebben we hier gekocht. De rest van huis meegenomen. Stateparks zijn fantastische plekken om te kamperen, evenals de National forests.

Op de Oregon state Parks hebben we yurts gezien. Geen idee wat er naast bedden nog meer in zit, maar een gasstel Ed zijn de kosten niet.

Silver falls is leuk. Tumalo state Park ook. Ligt bij een rivier waarin de kids kunnen spelen, zwemmen of floaten met een band. Dit hebben we op meerdere plekken gedaan en gezien.

Voor ons was dit keer de eerste VS reis die we met de tent hebben gedaan, maar het is heel goed bevallen.
Als je meer wilt weten, stuur maar een pb tje. Dan reageer ik als ik volgende week weer thuis ben.
2019: rondom Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
Kikker6
Amerika-ontdekker

Bericht door Kikker6 »

Dank voor de Airbnb tips. Vooral die in Silver Falls ziet er leuk uit!

@weernaardeVS. ik ga je een PB sturen.

Kikker
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Waarom een pb? Het forum is ervoor om informatie uit te wisselen zodat iedereen er iets aan heeft.

Marianne
bigroc
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door bigroc »

In Forks hebben wij in dezelfde AirBnB overnacht als Anne-Marie. Is ons ook zeer goed bevallen.

In de omgeving van Bend bij:
https://www.airbnb.nl/rooms/2800585?
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
Cindysimone
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Cindysimone »

Wij zijn nu twee keer met drie kinderen geweest en samen in een bed vinden ze niet altijd fijn. Al zijn de bedden wel breed. Wij wisselen het af met blokhutten op de KOA camping. Dan staan er twee stapelbedden heeft ieder zijn eigen bed. We nemen dan zelf slaapzakken mee. Dit bevalt heel goed.
Kikker6
Amerika-ontdekker

Bericht door Kikker6 »

Goede tip, dank je wel.
Hoe oud zijn jullie kids? Die van ons 6, 10 en 12.
Kikker6
Amerika-ontdekker

Bericht door Kikker6 »

bigroc schreef:In Forks hebben wij in dezelfde AirBnB overnacht als Anne-Marie. Is ons ook zeer goed bevallen.

In de omgeving van Bend bij:
https://www.airbnb.nl/rooms/2800585?

Thanks! leuk reisverslag trouwens!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer