Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vehicle Reservation System Glacier NP.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Rose marie
Amerika-ontdekker

Vehicle Reservation System Glacier NP.

Bericht door Rose marie »

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het Vehicle Reservation System van Glacier NP en dan met name voor Many Glacier?
Volgens de website van Recreation gov zou dit gisteren voor de maand juli geactiveerd zijn. Bij mij is de kalender met beschikbare data nog steeds grijs (wat betekent dat alles dan blijkbaar vergeven is), ik heb het echter nooit naar blauw zien veranderen (ook na inloggen op het systeem).
Heeft iemand gisteren (1 maart) wel een reservering kunnen maken?
nycave
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vehicle Reservation System Glacier NP.

Bericht door nycave »

Ik denk dat de enige optie gisteren om 16 uur precies is en dat na ongeveer 1 minuut max, alle plekken vergeven zijn. Dat is bij de campings wel het geval althans. Ik weet niet of het rond 16 uur is dat je ingelogd bent geweest?
2009 Australië (3 mnd)
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
2024 Rondje Denver
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door RuthdeLange »

Wat ik me afvraag: hoe doe je dat wanneer je op dag 1 (juli) door de Going to the Sun road wil rijden en de volgende dag naar de Two Medicine area moet voor een hike? Dan moet je op 1 maart tegelijkertijd beide tickets boeken. Ik moet dit alleen doen dus lijkt me onmogelijk als ze binnen 1 minuut weg zijn.
Ik hoop natuurlijk een plaatsje op de camping bij two Medicine te krijgen zodat ik geen ticket nodig heb maar ook die plaatsen zijn snel weg.
Was beter wanneer ze net als bij campings exact 6 maanden op de dag af geboekt kunnen worden.
HildeV
Amerikafan

Bericht door HildeV »

Die 6 maanden bij campings is soms ook miserie. Onze eerste nacht campervan op Panorama Point Campground (Lake Baker) is op zondag 3 september. Aangezien de meeste Amerikanen het Labour Day weekend volledig geboekt hadden waren er nog exact 2 plaatsjes vrij. Op alternatieven in de buurt kon er enkel voor 3 nachten geboekt worden. Wij zaten om stipt 16u klaar en zijn er gelukkig nog in geslaagd om nog 1 van de 2 plekjes vast te krijgen. Morgen dezelfde "spanning" voor Ohanapecosh Campground (het weekend erna).
nancywittebols
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door nancywittebols »

Bericht wat laat gezien, maar ik heb voor verschillende dagen voor many glacier en two medicine kunnen boeken. GTTSroad is geen probleem, daar ik op de St. Mary campground verblijf. En hoewel ik klokslag om 16u gereed zat, ben ik ook maar alleen. 1 laptop was eigenlijk wel voldoende. Wat me wel is opgevallen, is dat je echt maar pas op 16 uur mag refreshen. Voor de campings doe ik dit al om 15u 59min en 58 seconden. Ik heb wel verschillende keren moeten proberen, zeker voor bepaalde datums. Maar inderdaad 5 minuten later, was praktisch alles weg. Op 1 april probeer ik voor augustus. Ben altijd heel flexibel geweest op mijn reizen, wat het nog wat moeilijker maakt.
Een deel van de tickets komt nog vrij de dag voordien. En anders voor 6u 's morgens het park binnenrijden. Mag wel zonder ticket.
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door RuthdeLange »

Waarom moet je de pagina refreshen? Heb het nog niet geprobeerd maar gaat het systeem niet automatisch open voor reserveringen om 16:00? En welke pagina refresh je dan?
nycave
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door nycave »

Ik denk dat met refreshen een nieuwe poging tot bevestigen ticket bedoeld wordt.
Wij hebben 1 april om 16 uur tickets kunnen boeken. 16.05 was alles weg. Zowel tickets voor many glacier als voor 2 medicine kunnen bemachtigen.
2009 Australië (3 mnd)
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
2024 Rondje Denver
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht