Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Internet bereik Alaska en Yukon
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Internet bereik Alaska en Yukon
Hallo allemaal,
Wij willen volgende zomer voor een paar weken met een camper door de Yukon en Alaska. Ik wil, om diverse redenen, bereikbaar blijven voor het thuisfront. Hoe staat het daar met het internet bereik? Mijn ervaring is dat een bundel kopen bij KPN voor de beste dekking in de VS. Met T-Mobile en AT&T heb ik geen goede ervaringen. Wij zijn al diverse keren in de VS geweest (rondreizen) en we hebben dan soms uren geen bereik maar toch zeker elke dag wel. Ik ben benieuwd of het in Alaska vergelijkbaar is of dat het bereik beperkt is tot WiFi op een camping of in een restaurant? Het lijkt ons heel tof om een aantal nachten wild te kamperen maar ik wil niet 24 uur onbereikbaar zijn.
Wij willen volgende zomer voor een paar weken met een camper door de Yukon en Alaska. Ik wil, om diverse redenen, bereikbaar blijven voor het thuisfront. Hoe staat het daar met het internet bereik? Mijn ervaring is dat een bundel kopen bij KPN voor de beste dekking in de VS. Met T-Mobile en AT&T heb ik geen goede ervaringen. Wij zijn al diverse keren in de VS geweest (rondreizen) en we hebben dan soms uren geen bereik maar toch zeker elke dag wel. Ik ben benieuwd of het in Alaska vergelijkbaar is of dat het bereik beperkt is tot WiFi op een camping of in een restaurant? Het lijkt ons heel tof om een aantal nachten wild te kamperen maar ik wil niet 24 uur onbereikbaar zijn.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: Internet bereik Alaska en Yukon
Als je daar geen goede ervaringen mee hebt dan ben ik bang dat je bij de rest nog meer teleurgesteld gaat worden. Google even cell phone service coverage map Alaska. Dan zal je zien dat dit verre van optimaal is. En dan hebben we het over een werkende telefoon. Dus niet over internetbereik. Ik heb het even nagevraagd bij een vriendje die regelmatig in Alaska te vinden is. Die geeft aan juist overgestapt te zijn naar AT&T omdat die de beste, of minst slechte, coverage heeft van alle providers in Alaska.
Re: Internet bereik Alaska en Yukon
Wel heeeel lang geleden voor het internet tijdperk kregen wij van de verhuurder een soort " bakkie" mee of hoe dat heet. Wie weet bestaat zoiets nog. Maar geen idee eigenlijk of dat alleen voor noodoproepen is of ook om te bellen.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta