Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Cajou

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Cajou
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen: Cajou

Bericht door Cajou »

Hoi, ik heb al meteen een bericht geplaatst, maar toch even beleefd zijn en me voorstellen :wink:
Ik ben gehuwd, mama van drie en met ons gezin trekken we in juli 3 weken naar Florida. De eerste 2-2,5 week is een huisruil in Orlando en de laatste 5/6 dagen moeten we nu nog invullen wat we gaan doen.
Gedurende ons verblijf in Orlando gebruiken we het huis als uitvalsbasis en zullen we misschien wel eens een nacht in Miami, of zo, boeken, maar dat is nog allemaal te bezien.
Mijn hoofd duizelt nu al van alle beschikbare informatie... :oops:
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Even voorstellen: Cajou

Bericht door Aricon »

Hallo en welkom op het forum.

Leuk vooruitzicht hoor, 3 weken Florida. Het klopt dat hier op het forum en op de website heel veel informatie te vinden is. Gelukkig heb je nog genoeg tijd om je reis voor te bereiden.

Veel plezier gewenst hier op het forum en met de voorbereidingen van jullie reis!
Cajou
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Even voorstellen: Cajou

Bericht door Cajou »

Dank je wel. :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer