Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fidler stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
fidler
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Fidler stelt zich voor

Bericht door fidler »

Hallo allemaal.

Wij, gezin met twee kinderen van 11 en 13, zijn van plan om in de zomervakantie 2016 een rondreis Florida te maken en daarbij ook Atlanta te bezoeken.
Het is dan 21 jaar geleden dat ik een jaar in Atlanta heb gewoond en daar mijn Highschool diploma heb gehaald. Ik wil heel graag de mensen waarbij ik toen verbleef nog eens opzoeken en mijn gezin laten zien waar ik toen gewoond heb.
Omdat we dan toch de grote oversteek maken willen we er gelijk het maximale uithalen en zodoende ook een rondreis door Florida maken.

Ik heb al veel tips van dit forum gehaald, het is echt een prima plek om inspiratie en tips te vinden.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Fidler stelt zich voor

Bericht door markro »

Hartelijk welkom bij AllesAmerika. Mocht jij vragen hebben en/of jullie route willen bespreken op het forum, plaats een bericht in het betreffende subforum en er zullen zeker forumleden zijn, die jou verder willen helpen.
Veel plezier en succes met de voorbereiding van jullie reis.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer