Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Indu is the new girl

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Desi
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Indu is the new girl

Bericht door Desi »

Hallo allemaal

Mijn naam is Indu. Ik ben een 23-jarig meisje en kom uit België. Afgelopen september vloog ik voor de eerste keer naar de States. 10 Dagen in the Big Apple was tot nu toe dan ook het hoogtepunt van dit jaar voor mij. Mijn ervaring met de states was super positief hoewel ik eerst niet echt wist wat ik ervan moest verwachten. In mijn hoofd zag ik alleen maar super dikke mensen die obesis zijn en mensen die je constant vriendelijk begroeten. Voor de rest had ik totaal geen idee wat te verwachten. Maar ik was meteen verkocht toen ik op de luchthaven aankwam en stond aan te schuiven om mijn visa te laten controleren. Daar had je een grote glazen muur met uitzicht op New York en heel in de verte zag je een deeltje van de skyline van Manhattan. Die hele kleine glimp maakte me zo nieuwsgierig en toen ik in de yellow cap op weg was naar mijn verblijf (midtown Manhattan) werd ik alsmaar meer verliefd op New York. Maar het was pas die avond toen ik in de bus zat toen ik van Washington kwam en terug naar New York ging, ik pas echt besefte dat ik niet meer terug naar België wilde.

Nu ben ik al enkele maanden terug in (saai) België. Maar in mijn hoofd ben ik daar nog altijd. Het leven hier is heel traag en somber. Ok, ik weet wel het is wat je er zelf van maakt maar toch mis ik het er heel erg. Nu vergelijk ik heel de tijd alles met Amerika en is mijn interesse alleen nog maar groter geworden hoewel ik van thuis uit daar niet echt tot aangezet word. In tegendeel. Mijn vader bijvoorbeeld heeft een bloedhekel aan Amerika.

Zo nu weten jullie al heel wat van mij, vind ik. Ik weet niet of het gebruikelijk is om al zoveel te vertellen bij een kennismaking. Moet eerlijk bekennen, heb nog niet de moeite gedaan om andere leden hun posts te lezen. Ik heb echter wel al een eerste vraag en die gaat over het DIV program. Vond niet echt een gepaste forum waar ik ze kon stellen, weet er iemand van jullie misschien waar ik deze het beste stel?

Groetjes vanuit België
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Indu is the new girl

Bericht door PSVwally »

Welkom op het allesamerikaforum Indu.

Vragen omtrent dat soort zaken kun je het beste stellen in het emigratie of tijdelijke imigratiedeel van dit forum. Je kan er toch ook het beste al flink wat topics doorlezen om een beeld te krijgen van waar je naar op zoek bent. Er is al veel meer geschreven over het DV program. Als je er niet een echt beeld van kunt krijgen zou ik je aanraden in die subforums een eigen topic te beginnen.

Veel succes
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Hoi Indu & welkom!

Ik snap je verhaal helemaal en je bent hier op de goede plek om deze verhalen te delen :)
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
Desi
Amerika-newbie

Bericht door Desi »

Bianca Stripes&Stars schreef:Hoi Indu & welkom!

Ik snap je verhaal helemaal en je bent hier op de goede plek om deze verhalen te delen :)
Drankje wel!
Desi
Amerika-newbie

Bericht door Desi »

PSVwally schreef:Welkom op het allesamerikaforum Indu.

Vragen omtrent dat soort zaken kun je het beste stellen in het emigratie of tijdelijke imigratiedeel van dit forum. Je kan er toch ook het beste al flink wat topics doorlezen om een beeld te krijgen van waar je naar op zoek bent. Er is al veel meer geschreven over het DV program. Als je er niet een echt beeld van kunt krijgen zou ik je aanraden in die subforums een eigen topic te beginnen.

Veel succes
Bedankt!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer