Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
IsabelleV maakt graag kennis met jullie
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
IsabelleV maakt graag kennis met jullie
Beste forumleden,
ik ben Isabelle en ga volgende zomer met mijn gezin voor de eerste maal naar de VS. Helemaal onervaren wat de VS betreft en eigenlijk ook met forums... Maar ik volg dit forum nu al enkele weken en zie hier zoveel goede tips en feedback verschijnen dat ik nu zelf ook een registratie heb aangemaakt. Vorige zomer hebben we onze reis moeten annuleren, echt jammer, ook omdat ik zoveel tijd en energie in de voorbereiding ervan had gestopt. Vandaar dat ik er nu wat tegen op zie om de voorbereiding te doen. Maar gelukkig is daar de 'modelroute' die ik op jullie site vond voor de rondreis Zuidwest Amerika (www.allesamerika.com/rondreis-zuidwest-amerika.html). Ik denk dat we gewoon deze toer gaan doen. De vlucht naar Las Vegas, vertrek 29/7/16 is al geboekt en we verblijven er 26 dagen. Ik heb info gevraagd bij een reisbureau maar als ik voldoende info hier vind doe ik de reservaties toch misschien gewoon zelf. Dus alle tips voor overnachtingen zijn welkom. Alvast bedankt voor dit superforum!
ik ben Isabelle en ga volgende zomer met mijn gezin voor de eerste maal naar de VS. Helemaal onervaren wat de VS betreft en eigenlijk ook met forums... Maar ik volg dit forum nu al enkele weken en zie hier zoveel goede tips en feedback verschijnen dat ik nu zelf ook een registratie heb aangemaakt. Vorige zomer hebben we onze reis moeten annuleren, echt jammer, ook omdat ik zoveel tijd en energie in de voorbereiding ervan had gestopt. Vandaar dat ik er nu wat tegen op zie om de voorbereiding te doen. Maar gelukkig is daar de 'modelroute' die ik op jullie site vond voor de rondreis Zuidwest Amerika (www.allesamerika.com/rondreis-zuidwest-amerika.html). Ik denk dat we gewoon deze toer gaan doen. De vlucht naar Las Vegas, vertrek 29/7/16 is al geboekt en we verblijven er 26 dagen. Ik heb info gevraagd bij een reisbureau maar als ik voldoende info hier vind doe ik de reservaties toch misschien gewoon zelf. Dus alle tips voor overnachtingen zijn welkom. Alvast bedankt voor dit superforum!
Re: IsabelleV maakt graag kennis met jullie
Hallo Isabelle, welkom op dit forum. Leuk dat jullie zo'n mooie reis in het verschiet hebben. Om specifieke tips te krijgen raad ik je aan een topic te openen in het zuidwestenforum. Je zult dan een hoop adviezen krijgen. Daarnaast denk ik dat je dan ook prima je eigen reis kunt samenstellen.
Sowieso veel plezier met de voorbereiding
!
Sowieso veel plezier met de voorbereiding

Groetjes,
Daniel
Daniel
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hallo Isabelle, welkom hier. Een reis zelf samenstellen en boeken is echt niet zo moeilijk. Zolang je hotels boekt welke nog te annuleren zijn, kan je de gehele trip tot op het laatste moment nog wijzigen. Overnachtingen in een park zijn meestal wel wat duurder, maar het scheelt vaak enorm in reisafstand en -tijd. Bovendien zijn vaak de vroege ochtenden en zonsondergangen in een park de mooiste tijden om er te zijn. Reizen die reisbureaus aanbieden zitten niet altijd even logisch in elkaar en hebben vaak overnachtingen gepland op wat minder handige plaatsen (waar ze meer winst uit kunnen halen).
Voorpret van de vakantie begint bij het plannen en regelen.
Voorpret van de vakantie begint bij het plannen en regelen.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dank jullie wel voor het warme welkom en de eerste tips ! Ik bekijk het eerst eens allemaal en bij vragen maak ik zeker een topic aan in het Zuidwestenforum. Groetjes Isabelle