Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Introductie chrlottj
Introductie chrlottj
Hallo allemaal, ik ben Charlotte en ik ben 24 jaar. En net als iedereen hier heb ik mijn hart verloren aan de VS. Ik lees al een tijdje mee hier, maar vond het tijd dat ik me tog bij jullie kon aansluiten. Ik ben als kind 3 x in Florida geweest, en sinds toen helemaal verliefd. Jaren heb ik gezeurt bij mijn ouders om terug te gaan, maar daar waren even geen centjes meer voor. Ik had gezworen terug te gaan (want ik was toen te klein voor al die rollercoasters en stond daar steeds te blijten) dus dat heb ik gedaan ! 16 mei 2014 ben ik getrouwd en onze huwelijksreis werden 3 weken Florida. Andere staten hebben we nog niet kunnen bezoeken, maar zijn we zeker van plan in de toekomst 

- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Introductie chrlottj
Hoi Charlotte, welkom op het forum.
Leuk zeg, je huwelijksreis in Florida doorbrengen. Je hebt toen vast veel rollercoasters gedaan.
Veel plezier gewenst op het forum!
Leuk zeg, je huwelijksreis in Florida doorbrengen. Je hebt toen vast veel rollercoasters gedaan.
Veel plezier gewenst op het forum!