Ik heb er even overgedaan om alles te lezen want ik heb alleen op mijn werk internet.
Ik heb nu alleen wel zin om ook mijn boeltje te pakken

Ik zal mij even voorstellen wat ik ben nieuw.
Mijn naam is Michelle, ben 26 en werkzaam op een deurwaarderskantoor. Ben ook een HBO studie aan het volgen om zelf deurwaarder te worden en zit in mijn derde (en laatste)studie jaar.
Ik ben voor het eerst in Amerika geweest, toen ik 16 was. Lekker met mijn ouders op vakantie. Ik vond het toen al helemaal geweldig en dacht hier kom ik zeker nog eens terug. Dat ik zo verslaaft zou raken aan Amerka wist ik toen nog niet. In 99 ben ik 2 weken bij familie in Missouri geweest. Helemaal geweldig!

Toen ik thuis kwam wilde ik gelijk weer weg. Thuis was het toen ook niet leuk dus ik zag NL niet meer zitten. Ik zat toen in mijn laatste jaar van de MEAO en vond mezelf wel erg dom om nu te stoppen. Ik heb school afgemaakt en ben toen in aug 02 vertrokken via een exchange program naar Princeton, NJ om daar een jaar op een springstal te werken. Ik heb de tijd van mij leven gehad. Ik ben toch na het jaar weer braaf naar NL gegaan (achteraf wel een beetje spijt van). Ik miste mijn familie en paarden. Ook wilde ik niet de rest van mijn leven in de paarden blijven werken. Nu werk ik al weer 3,5 jaar op een deurwaarderskantoor (heb hier ook 2x stage gelopen en zij hebben mij geholpen om het geld bij elkaar te krijgen om een jaar weg te gaan)
Ik heb nu af en aan heimwee naar Amerika. Soms zou ik zo op het vliegtuig willen stappen en een paar weken later denk ik weer: ach NL is ook niet verkeerd. Ik moet nu toch eerst school afmaken. 1 studiejaar en 1 jaar stage. Ik wil ook kijken of ik niet nog iets kan gaan leren waar ik in Amerika ook wat aan heb. Ik ben in ieder geval serieus aan het denken aan de Greencard Lotterij, aangezien ik toch steeds meer heimwee heb. Maar ja, voor nu moet ik het doen met mijn vakanties naar Amerikaanse vrienden.
* Note mod, verplaatst vanuit Amerika algemeen naar dit topic omdat het hier beter past