Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wij zijn T&C en willen ons graag even voorstellen

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
T&C
Amerika-newbie

Wij zijn T&C en willen ons graag even voorstellen

Bericht door T&C »

Hallo allemaal, wij zijn Trevor en Chantal. Trevor is 40, is Brits en heeft een zoontje van bijna 4. Ik ben 34, Nederlands en heb een zoontje van bijna 7. We wonen in het zuiden van Nederland samen met onze bruine labrador Ben

Ik (Chantal) heb ons bij het forum aangemeld omdat Trevor een baan in Amerika aangeboden heeft gekregen (Michigan). Daar dit nogal een hele uitdaging is, wil ik zoveel mogelijk info hebben, en waar kun je dan beter terecht dan bij mensen die hier al ervaring in hebben. :lol: Dus alle reacties, hints, en tips zijn van harte welkom.

Groetjes,

Chantal en Trevor
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom, Chantal!
Dat ziet er inderdaad een heel avontuur uit, maar ook een geweldige kans.
Is het de bedoeling dat je voor een aantal jaren gaat (hoe lang)?
Zijn de respectievelijke vader en moeder van de kinderen (die -voor zover ik aanneem- niet mee naar Amerika verhuizen) akkoord met die verhuis?
Zorgt het bedrijf voor de verhuis en de huisvesting?
Waar ergens in Michigan zou je terecht komen?
(misschien kan je een nieuw topic openen in het 'Emigratie'-deel van dit forum, en daar deze vragen beantwoorden?)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
T&C
Amerika-newbie

Late reactie, sorry kasteleke

Bericht door T&C »

Hallo Kasteleke,

Sorry voor de late reactie, maar heb uiteindelijk gedaan wat je vroeg. Zie bij emigratie "misschien michigan".

Groetjes,

Chantal
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer