Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
cgravenstijn
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen

Bericht door cgravenstijn »

Hallo Allemaal,

Ik ben Celia en wil volgend jaar zomer2017 voor het eerst samen met mijn gezin 3 weken door Florida reizen en misschien combineren met een aantal dagen New York.
We gaan met onze 2 kinderen van dan 14 + 17jr.
Heeft iemand die combinatie gedaan, of is dit teveel.
- Ben op zoek naar tips voor leuke woning via Airbnb voor 4 mensen of redelijk betaalbaar hotel met eventueel ontbijt.
- Disneyworld kan ik dat het beste daar boeken of van te voren hoor dat meerdere dagen goedkoper is en eventueel verschillende parken.
- Eventuele kortingskaarten hoe kom je daar aan?

Eerlijk gezegd wil ik een rondreis zelf boeken maar weet niet goed hoe ik moet beginnen , wie helpt mij aan tips?

Bedankt alvast
gr,Celia
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door PSVwally »

Hallo Celia en welkom op het forum

Ik zou je aanraden om eerst eens heel veel topics (voornamelijk in het Florida deel en bv autohuurdeel) te lezen en daar al veel info uit te halen.
Dan een eigen topic openen in het floridadeel met al je vragen en evt een klein plan met wat je allemaal wilt zien deze vakantie. Dan krijg je vanzelf wel hulp en vooral ook wat inzicht in bepaalde zaken.

Succes met de voorbereiding
cgravenstijn
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Even voorstellen

Bericht door cgravenstijn »

Ga ik doen , bedankt voor je tip paul.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer