Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: GUNGOR

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
erzincano24
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen: GUNGOR

Bericht door erzincano24 »

Hi everyone,

Ik ben dus Gungor, 32 years old and in love with the states :-) zoals de meeste hier denk ik ...

Ben ondertussen al op verschillende plaatsen geweest in Amerika; (new york, new jersey, san francisco, LA, san diego, Las vegas, San Mateo...).

Pas New York nog eens bezocht (zomer, winter en herfst meegemaakt op 10 dagen tijd). :-)))

Denk er soms ook aan om te verhuizen naar daar, wat alles behalve makkelijk is, heb ondertussen ook al paar keer meegedaan met de green card lottery ...
Ben eigenlijk sinds gisteren aan het denken om mss een loopbaanonderbreking te doen en voor een jaartje op taalcursus te gaan naar the states, (denk eerder ergens in California), langs de andere kant kan ik mss beter om de 3 maanden land in en uit doen, gaat me waarschijnlijk minder kosten dan die taalcursussen.

Alle tips zijn ook welkom. :-)))
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Even voorstellen: GUNGOR

Bericht door markro »

Welkom bij AllesAmerika en op het forum.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer