Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New member Juvenile

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Juvenile
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

New member Juvenile

Bericht door Juvenile »

Hallo allemaal.
Ik heet Rico ben 28jaar en woon in Atlanta met mijn vrouw en kind.
Ik ben opzoek naar wat Nederlandse mensen hier in Georgia.
Woon hier al een tijdje maar ken nog geen een Nederlander.

Laat van je horen als je down bent!

Rico
Sophie_81
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: New member Juvenile

Bericht door Sophie_81 »

Hey Rico,
Ik woon nog in België maar wil heel graag emigreren naar US. Mijn voorkeur gaat uit naar California, maar daar is de grond wel erg duur om te bouwen.
Daarom kijk ik nu ook uit naar Georgia & South Carolina ( kust regio voor toeristische activiteit) Hoe zijn je ervaringen in Georgia? Hoe is het weer daar in de zomer? Hoe zijn de mensen? De sfeer? Ik ben erg benieuwd :thumbup:
Juvenile
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: New member Juvenile

Bericht door Juvenile »

Hey
Iedereen wilt in California wonen. Tenzei je boven gemiddeld inkomen hebt kan je daar beter weg blijfen. Veel mensen gaan naar Cali of New york en gaan weer weg omdat het te duur is voor wat je krijgt kwa ruimte. Een gemiddeld huis kopen in Cali is 200K+ en dat is heel klein.
Georgia is een middelpunt voor veel mensen omdat het 4 seizoenen heeft en betaalbaar is. Atlanta groeit en groeit maar. Leven is hier zeker goed als je het weet te vinden.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer