Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen Kellyd

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Kellyd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Voorstellen Kellyd

Bericht door Kellyd »

Hi,

Ook ik wil me wel even voorstellen. Na al jaren mee te lezen op het forum nu toch zelf ook maar een account aangemaakt om berichten neer te kunnen zetten en vragen te stellen.
Ik ben dus Kelly, 27 jaar oud. Docent Engels en samen met mijn vriend gek op Amerika. Mede door mijn studie (lerarenopleiding Engels) is de interesse gegroeid. We zijn in 2014 4 weken van LA naar LA gegaan via de parken in CA en AZ/UT. En in 2016 in 5 weken van Seattle naar LA gegaan. We gaan vooral voor de natuur en het eten (en outlet shoppen)!! In augustus 2017 is onze dochter Alice geboren, wij willen volgend jaar met haar naar Amerika en zijn ons nu vast aan het orienteren!
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Voorstellen Kellyd

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum.
Jullie zijn al aardig besmet met het Amerikavirus. :wink:
Hier zijn meer mensen die met kleine kinderen naar Amerika reizen. Stel dus gerust je vragen, je krijgt vast en zeker goede tips om er een mooie en relaxte reis van te maken.
Kellyd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Voorstellen Kellyd

Bericht door Kellyd »

Wij hebben in 2016 gefilmd voor de liefhebbers hier de link: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... gUAe-qx9yg
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer