Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen: Lisette, Jur en 3 tieners

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lisette71
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Voorstellen: Lisette, Jur en 3 tieners

Bericht door Lisette71 »

Hallo allemaal,

Ik ben Lisette en komende zomer willen wij als gezin graag een lange Amerikareis maken. Mijn man heet Jur en onze dochters zijn Lauren (17), Annabel (13) en Olivia (10). Het zal waarschijnlijk onze laatste familievakantie worden en we willen er graag een onvergetelijke reis van maken. We hebben 5 weken tot onze beschikking, weten dat we naar het Oosten willen. We houden allemaal van geschiedenis en stedentrips. Het (voorlopige plan) is nu om te starten in Boston en dan via New York en Washington naar Charleston te gaan (via Shenandoah park) en dan terug te vliegen vanaf Washington of Atlanta.
We hebben nog veel vragen, maar daar zal ik een andere post voor maken.
Al veel informatie op deze site gevonden, dus dat is al een fijne start.

Hartelijke groet, Lisette.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Voorstellen: Lisette, Jur en 3 tieners

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum.
Mooi plannen hebben jullie! En lekker lang de tijd. In 5 weken moet je op je gemak langs de oostkust kunnen reizen.
Als je een concept planning hebt, plaats deze dan in het subforum van het Noordoosten. Dan krijg je vast en zeker tips die je helpen om er een fantastische reis van te maken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer