Ik ben Saskia en wil me ook even voorstellen. Ik lees af en toe al mee. Ik ben een keer of 6 in Amerika geweest. Toen ik 10 jaar was voor het eerst, samen met mijn ouders en broer Roland (...bij velen van jullie ook bekend onder de naam Coyote...). Jaren later ben ik er samen met mijn vriend SJ weer geweest en daarna nog een paar keer. De laatste keer was 3 jaar geleden, samen met SJ en ons zoontje (toen 9 maanden). Inmiddels hebben we ook een dochtertje en waarschijnlijk gaat die volgend jaar voor het eerst mee naar Amerika. SJ en ik gaan volgende week zaterdag samen een week naar New York en daar heb ik erg veel zin in. Hoewel ik niet zo'n grote Amerikagek ben als Roland , vind ik het wel heel erg leuk om er weer naar toe te gaan.
Ah, Roland zijn zus! Fijn dat je hier ook komt kijken, én je ook voorstelt!
Ik wens jullie heel veel plezier bij jullie Amerika-reizen, en met zo'n ervaren broer bij de hand zal het wel lukken om leuke trips in elkaar te steken!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Leuk dat jij je ook als forumlid hebt aangemeld. Ik ken je natuurlijk alleen van "horen zeggen", maar ik weet ook dat jij vorig jaar zowel het liveverslag van Roland als die van mij gevolgd hebt toen wij samen reisden. Je hebt toen in mijn gastenboek geschreven, wat ik erg leuk vond.
Leuk om zo samen een weekje naar New York te gaan. Bij deze wens ik jullie alvast veel plezier. Het is in ieder geval een mooie tijd om deze stad te bezoeken. Ben je er al eens eerder geweest?
Marjan: Ik heb inderdaad ook al het een en ander van jou gelezen. Vond het erg leuk om die liveverslagen te lezen.
Ik ben nog nooit in New York geweest. Het staat al wel lang op ons verlanglijstje en nu is het dan bijna zover. Het lijkt mij een erg leuke stad om voor een weekje in op te gaan.
Lees net in een ander draadje de reactie van Roland op jou "crocs" en kom daarmee tot de ontdekking dat er dus nog een Schotanus op het forum rondwaart.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.