Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Legpuzzel
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Legpuzzel
Hoi allemaal,
Hier legpuzzel, 28 jaar jong, en op zoek naar een leuke huwelijksreis met partner van 25. We willen eind augustus weg, wordt voor mij de eerste keer, lief is al een keer op conferentie geweest in Amerika.
Groet,
Legpuzzel
Hier legpuzzel, 28 jaar jong, en op zoek naar een leuke huwelijksreis met partner van 25. We willen eind augustus weg, wordt voor mij de eerste keer, lief is al een keer op conferentie geweest in Amerika.
Groet,
Legpuzzel
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Legpuzzel
Welkom op het forum!
Ik las het de eerste keer even te snel en dacht dat je schreef "op zoek naar een leuke huwelijksreis partner"...
Je zult hier veel kennis, tips en ervaring vinden waarmee je vast en zeker een geweldige huwelijkreis tegemoet gaat - met de partner die je al hebt...
Dennis
Ik las het de eerste keer even te snel en dacht dat je schreef "op zoek naar een leuke huwelijksreis partner"...

Je zult hier veel kennis, tips en ervaring vinden waarmee je vast en zeker een geweldige huwelijkreis tegemoet gaat - met de partner die je al hebt...

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker
Haha, die heb ik al een paar jaar geleden gevonden
En bedankt, wij kijken er al heel erg naar uit!

En bedankt, wij kijken er al heel erg naar uit!
-
- Amerika-ontdekker
Een herintroductie van mezelf, na vele jaren. Ondertussen zijn we een gezin met 2 kinderen (10&12). 2010 West amerika is met dank aan dit forum een waanzinnige reis geweest, in 2011 zijn we de andere kant gegaan, New York/Washington/Toronto. Nu is het plan een rondreis in Canada te gaan maken in 2026.