Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen: Dave

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
ForgetMeNot
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Voorstellen: Dave

Bericht door ForgetMeNot »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Dave Sijmons, 21 jaar oud en ik ben bijna klaar met mijn studie in Toegepaste Biologie. Ondanks dat vakgebied heb ik een brede interesse, van technologie en creatieve concepten tot sport en visuele verhalen. Op dit moment bevind ik mij in een lastige situatie: ik heb een sterk verlangen om mijzelf opnieuw uit te vinden en te ontwikkelen in de Verenigde Staten, maar het vinden van de juiste ingang, via stage, werk, vrijwilligersplek of opleiding, blijkt erg moeilijk. Hier ben ik ook al 7+ maanden mee bezig met de hoop in september het vliegtuig te kunnen nemen. Veel deuren blijven gesloten, en dat maakt de situatie niet bepaald motiverend.

Maar toch geef ik niet op. Ik ben leergierig, creatief en veerkrachtig. Ik zoek niet per se zekerheid, maar meer een kans. Een omgeving waarin ik kan groeien, mijzelf beter kan leren begrijpen en mijn energie ergens in kan stoppen waar het ertoe doet. Ik sta open voor onverwachte richtingen, zolang het maar een stap vooruit is. :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Voorstellen: Dave

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
Lees je eens in in het forum-deel over tijdelijke visa. Daar kun je ook je vragen stellen. Ik heb geen idee wat de mogelijkheden zijn maar in september vertrekken lijkt mij niet haalbaar.

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Wellicht handig om een eigen topic te openen in het visa gedeelte. Hierin kun je ook neerzetten wat voor pogingen je al hebt gedaan en waarop je vast loopt.
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door nwolf »

Welkom Dave en veel plezier op het forum!
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer