Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Arthur Best

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Arthur Best
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Even voorstellen: Arthur Best

Bericht door Arthur Best »

In 2008 ben ik ook lid geweest van dit Forum maar dat was denk ik te lang geleden. Vandaar een nieuwe aanmelding.
Ik ben ondertussen 2x naar de Westkust van US geweest (standaardrondje, 1x met vrouw in 1994 en 1x met gezin in 2008) en 1x naar de Oostkust (met gezin ~2017, Washington/Niagara falls/Boston) en stuk of 4x naar NY.
Wij zijn nu 59 en gaan met z'n 2-en rondje Denver maken, dus net ten oosten van waar we tot nu toe geweest zijn aan de westkust.
Deze keer wat laat begonnen met plannen omdat ik voornamelijk tegen de route aan zat te hikken. Waar moeten we nu hoe lang blijven en hoe zorgen we ervoor dat het ook niet een te volle agenda wordt. Vandaar dat ik graag dit Forum gebruik om met jullie daarover van gedachten te wisselen en natuurlijk jullie ervaring kan gebruiken.
Groeten, Arthur (Best verwijst trouwens naar mijn woonplaats)
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Arthur Best

Bericht door michelly »

Welkom ;)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer