Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Esme1980

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Esme1980
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even voorstellen: Esme1980

Bericht door Esme1980 »

Hallo,

mijn naam is Esmé en kom uit de buurt van Den Haag. In 2009 hebben wij een prachtige reis gemaakt met heel veel hulp van dit forum :)
Heel veel gebeurd in de jaren erna, waaronder twee prachtige kinderen rijker. Deze twee zijn nog niet zo te porren voor een reis naar Amerika helaas, maar bij mij kriebelt het. ik heb hier alweer één en ander gelezen en kwam o.a. Martin en Marianne tegen die nog steeds op dit forum zitten haha. Heel veel leuke reisverslagen en tips van hen gelezen alweer! Ik heb nog niet iets concreets wat ik wil posten, eerst nog even bekijken of ik een reisgenoot kan vinden en wanneer een handige tijd zou zijn omdat ik eigenlijk ook vanwege werk vast zit aan de schoolvakanties (destijds nog niet). Het kan ook zomaar zijn dat er nog enkele jaren overheen gaan, maar dat hoop ik eigenlijk niet!
In ieder geval veel dank voor alles wat jullie delen en het meelezen!
Groetjes,
Esmé.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Esme1980

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
En ja, wij gaan al een tijdje mee hier. :lol:

Schoolvakanties zijn misschien niet ideaal maar ach, dat hebben wij ook jaren gedaan. En kijk eens naar de meivakantie; een heerlijke periode voor het zuidwesten. Alleen al het plannen maken voor een mooie reis is erg leuk!

Marianne
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Even voorstellen: Esme1980

Bericht door nwolf »

Welkom!

En zoals @Martin & Marianne al aangeeft niks mis met de schoolvakanties als je een beetje plant!
De meivakantie kan ook ideaal zijn voor het Zuid-Oosten ;)
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer