Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Peter91 stelt zich voor
Peter91 stelt zich voor
Ik ben peter ,16 jaar oud en hoop volgend jaar een VMBO diploma te hebben. ik ben wat jonger dan de meeste hier maar wel gek van de VS ik ben er nog nooit geweest maar heb er veel over gehoord ik ben van plan
als ik 21 ben een reis door de vs te maken als ik over voldoende geld beschik
Droomreis VS: 30-daagse autotour (half sep-okt vanwege klimaat) Coast to coast Seattle-Miami
Eerst langs de westkust de mooie plekken bezoeken ook de steden SF en LA en zo naar las vegas en daarna via een nog onbekende route naar miami
als ik 21 ben een reis door de vs te maken als ik over voldoende geld beschik
Droomreis VS: 30-daagse autotour (half sep-okt vanwege klimaat) Coast to coast Seattle-Miami
Eerst langs de westkust de mooie plekken bezoeken ook de steden SF en LA en zo naar las vegas en daarna via een nog onbekende route naar miami