Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Forumlid introducties... wie ben jij?

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Folks77 schreef:...Ik ben bezig met m'n scriptie die gaat over de Vietnamoorlog (niet de hele oorlog natuurlijk, maar een heel beperkt gedeelte). Zo ben ik ook op dit forum gekomen; ik zocht op internet wat er aan Nederlandse pagina's waren die Amerika en de Vietnamoorlog behandelden...
Wellicht heb je het al gelezen, maar PeeJay is achter een zéér boeiende theorie gekomen die het "Watergate" doet verbleken en Vietnamese loempia'sschijnen er een belangrijke rol in te spelen.

René
Koek
Amerika-newbie

Bericht door Koek »

Hooi mensen..Ik ben Byron en ben 19 jaar.
Ik heb me havo afgemaakt en ga nu waarschijnlijk het leger in.
Mijn grote droom is om binnen 5 jaar naar amerika te gaan..ik ben er alleen via deze site achter gekomen hoe moeilijk dat is met emigreren haha, ik dact altijd dat dat wel makkelijk kon..maarja.
Ik ben 4 jaar geleden met mijn familie op vakantie geweest 3 weken naar florida en sindsdien gaat er geen dag voorbij dat ik niet in ameika wil gaan wonen.
Ik ben gek van American Football.
Ik zou graag in een kleiner stadje gaan wonen met veel meren en rivieren in de buurt, een plek waar iedereen elkaar kent.
Ik vergelijk het altijd met het stadje wat je ziet in de serie dawson's creek...daar zou ik nou willen wonen! haha
maarja dit was mijn voorstelling ff kort: :)
Ik zal veel van mij laten horen als amerika gek :D
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door nieuwenoord »

OK, voorsteltijd. Ik ben Monique, 39 jaar jong en getrouwd met Albert. Samen hebben we 4 kids uit twee huwelijken (onze eerste partners zijn overleden). Onze grote hobby is paarden, op de tweede plaats volgt ons vrijwilligerswerk voor de Diabetesvereniging. In mijn onderschrift twee sites met allerlei info daarover.

Amerika? Tja, als 17-jarige mocht ik met mijn ouders mee op bezoek bij vrienden in Californië. Het land maakte een gigantische indruk op me, hoewel ik later besefte er erg weinig van gezien te hebben. De Redwoods, een stukje Midden-Californië (rondom Fresno) en een middag San Francisco, dat waren wel de hoogtepunten. Wat wel erg leuk was, was het logeren bij weer andere vrienden met een dochter van mijn leeftijd. Die dagen waren "het echte Amerikaanse leven". Highschool, feestjes, naar de bioscoop, dat soort dingen.

Jaren later (19 om precies te zijn) ging ik weer, een langgekoesterde wens. Dit keer met mijn echtgenoot en onze jongste drie kinderen (toen 19, 12 en 10). In een RV door Californië. In krap drie weken moesten er een paar bezoekjes inzitten en een paar dagen San Francisco. We hebben dus maar een dag of 10 echt getoerd. Monterey, Pismo Beach, San Diego, Palm Springs en terug richting San Francisco, dat was het in grote lijnen. Genoten, zeker weten. Maar wel teruggekomen met de wens om het ooit nog eens een keer echt goed te doen. Zonder die verplichte bezoekjes en met meer ruimte voor echt toeren.

De planning is (niet lachen, wij hebben graag lang voorpret) 2007. Waarom dan pas? We zitten vast op schoolvakanties. Dit jaar is er een megaverbouwing gepland voor onze stallen (die begint volgende week al) en volgend jaar is het africhtingsjaar van ons paard Whisper. Die gaat logeren en wij gaan mee :lol:

In 2007 wordt Albert 50 en dat willen wij dus vieren. Met de twee jongste kids (dan 17 en 15) willen we graag nog eens zo'n mooie RV-reis maken. Las Vegas, parken, nieuwste idee is misschien richting Denver ... We zien wel. Warm zal het overal wel zijn, want dat wordt dus augustus in verband met de scholen.

We zijn nu al aan het oriënteren ....
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Geen 2007

Bericht door nieuwenoord »

Eh, ... de eerste gidsen liggen in huis en 2007 is al naar voren gehaald. Het wordt 2006!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Voorstelling

Bericht door kastelke »

Aangezien ik van plan ben om hier nog een tijdje te blijven hangen, zal ik ook even de tijd nemen om mij voor te stellen:

In 1999 werkte mijn echtgenoot voor een Amerikaans telecombedrijf. Zo werd hij een paar maanden naar Chicago gestuurd.
We mochten toen bij een vriend/collega bij inwonen. Deze werkte ook voor het kantoor in Chicago, maar werkte van thuis uit, dus vanuit Michigan City (IN). Dat was een unieke gelegendheid om kennis te maken met een Amerikaans gezin met 2 jonge tieners in huis. En we verbaasden ons over vanalles: over het feit dat zij eigenlijk geen eten koken, geen brood eten zoals wij dat kennen, over het feit dat het ontbijt haast op een snoepjesmaaltijd leek (pancakes, en hmmm, bagels met kaneel, ik zou er een moord voor plegen!), over het feit dat zij minstens 5 verschillende soorten cereals in de kast hadden staan, dat chips soms onze aardappelen vervangt, maar ook over het feit dat zij ontzettend gastvrij zijn, dat we door de Nederlandse buurvrouw onmiddellijk vergast werden op lekker gebak en koffie, over het feit dat we wekelijks (!) naar een musical gingen met onze gastfamilie, over het feit dat het zeer belezen en cultuurminnende mensen waren, over het feit dat zij ontzettend veel wisten van de Europese geschiedenis (meer dan ik :( ), enz...

We maakten prachtige uitstappen:
Naar Chicago (IL), met de trein. Prachtige stad, mooie blauwe rivier en Lake Michigan, en superfantastische musea. Science and Industry, Natural History, Shedd Aquarium en Adler Planetarium waren onze favorieten, en we hebben er dagen in doorgebracht met onze (toen 5-jarige) zoon, die er ook van genoot, én overal aan mocht komen.

Ook in Michigan City hebben we het dagelijks leven meegemaakt: 4th of July, gaan zwemmen aan het meer, bezoekje aan de plaatselijke dierentuin én het outlet center.
En we reden naar de regio van Fort Wayne, en zo door de streek waar de Amish wonen.
Prachtig allemaal. Heel ontspannend. Heel verassend. Aangenaam.

We namen afscheid met het gevoel dat we heel zeker nog eens terug wilden gaan.

Ergens droomden we er wel stiekem van om eens voor een aantal jaren terug te gaan, maar ja, je kent dat hé: ouders die beginnen zeuren omdat jij, hun enige kind, hun enige kleindkind wilt 'ontvoeren' naar zo'n ver land waar ze de taal niet van verstaan... Dus je besluit om maar hier te blijven...

Ondertussen ging mijn man voor een ander Amerikaans bedrijf werken, we bouwden een huis (waar we nu een jaar in wonen), en mijn echtgenoot timmerde ondertussen verder aan zijn carrière. Maar nu komt hij op het punt dat men hem zegt dat het niet slecht zou zijn om op assignment te gaan naar de US, voor een jaar of 2 à 3. En onze dromen komen dus terug boven.
Ook ik heb nu een knop omgedraaid: als we het willen doen, dan moeten we het nu doen, en het niet nog eens 10 jaar uitstellen.
Dus: volgende maand gaat mijn man een gesprek hebben met zijn baas, en dan gaat hij zijn 'wens' kenbaar maken. We zullen dan moeten zien hoe het verder gaat. In ieder geval moet hij wachten tot er een geschikte opportuniteit is.
Zelf zie ik in de timing ongeveer half 2006 zitten, omdat dat voor onze zoon zijn school het beste zo uitkomt. Hij begint in september 2005 aan zijn middelbare school (dus eigenlijk zouden we beter NU onmiddellijk vertrekken, maar dat is niet haalbaar :lol: ). Een jaartje later dan maar.

Waar we naartoe zouden willen gaan? Dat is dus sterk afhankelijk van de verschillende bedrijven die zde moederfirma heeft, maar het ziet er naar uit dat het New Jersey zal worden : de streek van Somerset, Hunterdon of Middlesex.

Of het echt tijdelijk gaat zijn, of we besluiten om ginder te blijven, dat is nu allemaal nog heel erg ver af. Maar we zullen in ieder geval vertrekken met de idee van "als het meevalt, dan komen we nog één keer terug naar hier: om ons huis te verkopen". Natuurlijk hangt die beslissing niet alleen van ons af. Dat heb ik hier op het forum ook al lang begrepen. :)

Ik vrees er voor dat ik niet zo heel veel waardevolle bijdragen kan leveren hier, dat ik dus vooral een ontvanger van info zal zijn. Maar: hopelijk komt daar dus over een jaartje verandering in, en kan ik ook gepaste info geven aan mensen die hun zoektocht beginnen.

Elke
Agirre

Bericht door Agirre »

Ik zal zelf ook even tijd nemen om mezelf voor te stellen :)

Persoonlijk heb ik mijn 'toekomstplannen', als ik dat zo mag noemen, redelijk uitgestippeld. Ik zit nu in 5VWO en ben van plan na volgend jaar Toneelschool te gaan doen, ik hoop dat ik toegelaten ga worden, aangezien er strenge selecties zijn.
Na deze toneelschool komt de niet ontkenbare zin acteur & USA in het geding. Graag zou/wil ik tijdens de toneelschool of vlak erna een tijd (...) naar de USA gaan, uiteraard LA, om te kijken wat ik eruit kan halen.

Voordat dit gaat gebeuren wil ik graag nog een keer naar de VS gaan (vakantie), alleen acht ik die kans helaas zeer klein. Maargoed, je weet het nooit. Daarom zou dit forum me wel eens goed op weg kunnen helpen en ben ik van plan ervoor te zorgen dat Dennis opnieuw bandbreedte moet inkopen. :wink:

Dat dus, Mark.
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

Ik zal mij ook even voorstellen.

ik ben Martin, 14 jaar en doe nu VWO het 2e. Ik ben een keer op mijn 13e verjaardag (toevallig) in Amerika geweest, zuidwest-USA om precies te zijn en dat was tog wel de reis/vakantei van mijn leven, ik vond de natuur en steden zeer mooi en het heeft ook wel wat apart vind ik, die cultuur en landschappen. Zelf zou ik later al ben ik ouder wel graag in de USA willen wonen, ergens in de buurt van LA aan de pacific lijtk me wel mooi, maar eigenlijk is bijna overal in de USA wel mooi. Ik zal zkr nog veel meer van de USA willen zien, en dat zal ik zkr ook doen. Verder is voetbal mijn andere hobby en vind ik het ook niet erg om gewoon met vrienden te baketballen of honkballen op een grasveldje.
Karin
Amerika-newbie

In juni met hele gezin ook naar Washington of omgeving

Bericht door Karin »

Mijn verhaal in een notedop over aankomende verhuizing naar de USA! Mijn man, Frank, is ook gevraagd (zoals Petra's vader) om voor de Wereldbank te gaan werken. Toen in oktober 04 er alleen een ja of nee tegen een mooi aanbod hoefde te worden gegeven, kon ik even niets, maar dan ook niets leuks bedenken als ik aan een verhuizing naar de USA dacht. Weg van familie, vrienden, mooi huis hier verkopen, leuke baan opgeven, kinderen van school afhalen enz, enz. Maar aan de andere kant, nu zijn we 40 en krijgen deze prachtige kans om zonder financiële problemen ons daar te vestigen. Onze zoon ziet zich op zijn 16e al autorijdend door de States gaan, dochter weet zich op een 2 uur afstand van bergen met echte sneeuw en de jongste van 8 jaar gaat gewoon mee (maar zal haar vriendinnen wel missen).
Frank zit inmiddels al in Washington, wij volgen eind juni. Nu de vraag: als we goede scholen hebben gevonden (we denken aan IB-scholen), waar kunnen wij ons het beste vestigen: in Virginia of in Maryland. Naast het wonen nabij goede scholen (de 2 oudsten zitten hier in de 1e en 4e van het Atheneum, de jongste in groep 5 van de basisschool) en een redelijke bereikbaarheid, zou ik op den duur ook wel wat willen werken. Ik geef nu o.a. trainingen en stel me zo voor dat ik dat wellicht voor mensen van de Wereldbank ook t.z.t. kan doen. Of ik help mee op scholen en maak zo het Amerikaans en de gewoontes mij eigen.

Wie heeft er goede tips over waar te wonen (ik hou eigenlijk wel van gezellige winkeltjes, maar dat idee moet ik waarschijnlijk inruilen voor grote shopping malls). Ik hoor graag van jullie!
Kira
Amerika-ontdekker

Bericht door Kira »

Hoi,

ook ik zal mezelf eens voorstellen.

Mijn naam is Kim, 21 jaar en ik woon in Alphen aan den Rijn. De eerste keer dat ik met Amerika in aanraking kwam, was toen mijn oom een Amerikaanse vriendin kreeg. Maar erg veel wist ik er niet van.

In 2000 ging mijn vriend naar Phoenix, want daar woont een vriend van hem. De foto's van Phoenix, de Grand Canyons en zijn verhalen.... ik begon de fascinatie een beetje op te pakken. En sinds een jaar volgde ik de aanbiedingen van vliegen op Amerika met een half oog. En een paar weken terug vertelde mijn vriend dat hij het geld wel kon opbrengen en dat we lekker een vakantie in Amerika gingen doorbrengen. (Ik ben zelf een eigen bedrijfje begonnen, iets minder dan een jaar terug, dus ik kost eigenlijk alleen maar geld :lol: )

22 maart gaan we en het wordt dus mijn eerste Amerika-reis, eerste autovakantie, eerste verre vliegvakantie.... :shock: kortom, het wordt een vakantie die van het begin tot het einde nieuw is. En als ik ergens heen ga, waar ik niet iedere week kom, wil ik wel zorgen dat ik weet wat er allemaal te doen is, want zoals mijn vriend zegt: ik presteer het om een dag in San Francisco door te brengen zonder iets te zien als ik niet weet welke bezienswaardigheden en attracties er zijn.
Dus ik ben me flink gaan verdiepen (ik heb een map aangelegd en die was binnen een week 4 cm dik) en met behulp van de forummers heb ik een schitterende reis vastgesteld. 8)

Ook voor ons belangrijk is dat we niet ons hele leven in Nederland door willen brengen. We hebben veel plaatsen in de wereld die we willen zien en als we ergens een mooie plek zien, is de kans behoorlijk aanwezig dat we er proberen ons te vestigen. En voor ons maakt Amerika een behoorlijke kans. Mijn vriend is al helemaal weg van Amerika, en ik ook, en dan heb ik nog alleen maar foto's gezien en verhaaltjes gelezen.

Dat is dus mijn verhaal (niet bepaald in een notendop).

Groetjes,

Kira
2005: Rondreis LA-SF-Yosemite-LV-Zion-Bryce-GC-Sedona-Phoenix-LA
2007: LV-Phoenix
2008: LV-Zion-Bryce-Page-Antelope-GC-Sedona-LV
2009: *Honeymoon* LA-Monterey-SF-Humboldt Redwoods-Sacramento-Yosemite-LA
nelinho
Amerika-ontdekker

Bericht door nelinho »

Ik ben Nelinho

Mijn interresse voor amerika begon toen me tante me mee vroeg om naar amerika te gaan dus ik heel het internet af zoeken naar info.

En ja toen ik daar aan kwam wilde ik niet meer terug dus ik ga er nu elk jaar naar toe dit jaar wordt me 5e jaar alweer. :D
Laatst gewijzigd door nelinho op 08 mar 2005, 15:18, 2 keer totaal gewijzigd.
katinka
Amerika-ontdekker

Bericht door katinka »

Hoi, ik zal me dan ook maar even voorstellen,

Mijn naam is katinka geboren in 1967, en hellaas moet ik zeggen hebben wij ( mijn man ik en onze 2 dochtertjes 10 en 8 ) nog geen ervaring met reizen naar en in america.
Maar daar gaat over 6 weken en 4 dagen verandering in komen.
Dit wordt voor ons dus de aller eerste keer ver weg,en voor de kinderen de allereerste keer vliegen.

Hoe kom je erop om naar Amerika te gaan?
Het heeft me altijd wel getrokken en toen ik 19 was heb ik een baan aangboden gekregen in dallas.
...maarja vriendje (uiteindelijk nu mijn man) in militaire dienst geen optie om snel te volgen, en helemaal alleen die wereld in vondt ik toch wat eng + ik wilden heel graag mijn studie voor kraamhulp afmaken dus geweigerd ..... :oops:
En altijd nieuwsgierig gebleven.

Later ben ik op de pc begonnen met stationery maken (( dat is e-mail briefpapier voor outlook met bv eigen foto's -bewegend -en muziek er onder etc ))
En via die weg leerde ik een familie kennen waar ik nu al 6 jaar mee schrijf, ..ondertussen ook msn en die we elk jaar een paketje of 2 sturen. Eerst woonden ze in bufalo NY.
Maar ze zijn 2 jaar geleden verhuisd.
Ze wonen nu in the hartland of North Carolina.

Dus daar gaat onze reis dan ook naar toe voor 3 weken
Nu vindt ik wel dat we het ontzettend treffen, we verblijven dus 3 weken bij hun maar hebben de beschikking over een (eigen)auto.
Tuurlijk willen ze ons bepaalde dingen laten zien en hoogst waarschijnlijk gaan we met hun een dag of 2 naar washington DC.
Maar voor de rest moeten vooral gaan en staan waar we willen,ze zorgen zelfs voor de roadmaps want zo zeggen ze het is onze vakantie WOW!
Nou we zijn nu wel heel benieuwd.
Ik denk dat dit wel beknopt mijn verhaal is en ik hoop via dit forum nog wijzer te worden voordat we afreizen, en andere wijzer te kunnen maken als we terug komen.

Want eerlijk is eerlijk over North Carolina valt zeer weinig te vinden en dat terwijl het een staat is waar best wel veel gebeurt.
...bv de Donuts en Pepsi cola zijn daar ontdekt Dirty Dancing en vele andere films zijn daar opgenomen en er zal vast nog meer zijn :wink:

Groetjes Katinka
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

katinka schreef:Want eerlijk is eerlijk over North Carolina valt zeer weinig te vinden en dat terwijl het een staat is waar best wel veel gebeurt.
...bv de Donuts en Pepsi cola zijn daar ontdekt Dirty Dancing en vele andere films zijn daar opgenomen en er zal vast nog meer zijn :wink:
Welkom op het forum, Katinka. En wat North Carolina betreft, het is dan wel niet de eerste staat waar de gemiddelde toerist aan denkt, maar het is er prachtig. Mijn vrouw komt er vandaan en we gaan er minimaal eens per jaar naartoe en er over niet al te lange tijd ook wonen. Stel gerust vragen over NC op dit forum (in het reisgedeelte) en er zijn dan vast wel mensen die je van een antwoord kunnen voorzien.

Marcel
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Steppie »

Hey!

Ik ben Carl, woonachtig te Lennik, tegen Brussel.

Ik ben vorig jaar voor de eerste maal naar de States geweest en dat is op alle gebieden ontzettend goed meegevallen.

Toen zat ik in San Diego, LA en Vegas.

Binnen 3 maand vertrek ik naar Reno, Nevada en dan ga ik ook effe naar Yosemite N'tial Park, Death Valley, Vegas en LA.

In oktober ga ik naar Jacksonville, Florida. Met uitschieters naar Ocala, Daytona en Orlando.

Ik hoop (en ben er eigenlijk zeker van) dat ik op dit forum en op AA de nodige info kan vinden over reizen ed naar de US.

Mvg,

Carl
laska
Amerikafan

Bericht door laska »

Want eerlijk is eerlijk over North Carolina valt zeer weinig te vinden en dat terwijl het een staat is waar best wel veel gebeurt.
...bv de Donuts en Pepsi cola zijn daar ontdekt Dirty Dancing en vele andere films zijn daar opgenomen en er zal vast nog meer zijn
te]
Genoeg te vinden over North Carolina!

Kill Devil Hill en het strand van Kitty Hawk stond een jaar of wat geleden flink in de belangstelling omdat de Wright brothers er 100 jaar geleden voor het eerst airborn waren.

Charlotte's rijke historie gedurende de Amerikaanse burgeroorlog
Het nascar race circuit.

Het is nu ook nog niet het seizoen, maar menig orkaan of tropische storm gaat landinwaarts ergens in North Carolina :)
Was that for us?
Angie
Amerika-ontdekker

Bericht door Angie »

Hallo,

Ik ben Angela en ben momenteel volop bezig met het plannen van onze trip naar de Westkust in juni. Ben al een aantal keren in de VS geweest waaronder, Boston, New York, Chicago en de afgelopen 2 jaar Florida. Nu gaan we eindelijk naar de andere kant en ik ben erg benieuwd!

Ik vind op dit forum een zee aan informatie, ik heb het net ontdekt, dus ik heb nog veel leesplezier de komende periode!

Groetjes,
Angela
In 2008 een keer geen Amerika, maar wel Nieuw Zeeland!
Alies
Amerika-newbie

Bericht door Alies »

Al een hele tijd geregistreerd, maar nog maar weinig berichtjes 'gepost'...tijd voor een introductie dus..

Ik ben Alies, ben 21 en woon sinds 3 maanden tijdelijk in de VS. In mei zal ik weer teruggaan naar Nederland. Ik studeer rechten aan de Universiteit van Utrecht en via een uitwisselingsprogramma zit ik nu in Detroit, Michigan. Niet meteen de 'leukste' stad waar je aan zou denken bij Amerika, maar 'mijn' universiteit (Wayne State University) is erg leuk én biedt goeie vakken in internationaal recht aan, waarvoor ik hier tenslotte ben. Ik woon op de campus en hierdoor merk ik amper dat ik in Detroit zit; een stad die toch behoorlijk vervallen, arm en crimineel is. Het studentenleven is hier echt heel anders dan in Nederland en het bevalt me dan ook prima. Verder heb ik uitstapjes gemaakt naar (uiteraard) Holland Michigan, New York City en Chicago. Verder natuurlijk al veel van de 'dorpjes' hier in de omgeving gezien.
Hier op het forum lees ik veel en ik vind het zo leuk om de echte Amerikaanse dingen ook te herkennen waar andere mensen over schrijven.

O ja, ik volg hier het vak Immigration and Naturalization Law, dus als iemand vragen heeft... ;)
wiepster
Amerika-expert

Ook maar even voorstellen

Bericht door wiepster »

Mijn naam is Annewiep , mijn gezin bestaat nu uit mijzelf en een bijna 12 jarige dochter Ruby, hond Tommy en 2 katten.
Mijn dochter heeft een Amerikaanse vader, vandaar de interesse.... ;-)

Zijn ruim 9 jaar geleden al in Idaho geweest, maar vond dat helemaal niets, nu al een aantal jaar regelmatig op familiebezoek in Florida en tja...Florida..what can I say...wij voelen er ons helemaal thuis.
Afgelopen februari geweest, oktober gaan we weer, scholen zoeken etc. en dan als Ruby de lagere school afgesloten heeft volgend jaar is het alles inpakken en vertrekken, samen met de hond :wink: .
engeltje
Amerika-ontdekker

Bericht door engeltje »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Angele en ik ben woonachtig in Virginia.
Een jaar geleden ben ik mijn man achter na verhuisd hier naar toe. Mijn man is de gene met de meeste aantrekkingskracht naar Amerika. Ik zelf was heel tevreden in Nederland. Maar na dat hij een aanbod kreeg om hier in Amerika te gaan werken dat we volgens hem niet konden afslaan hebben we het dan toch maar gedaan.

Eerst heb ik een tijdje heen en weer gereist omdat we nog niet getrouwd waren. Maar na dat we in april vorig jaar zijn getrouwd mag ik nu ook blijven voor de duur van zijn visum. Dat ik nu niet heen en terug hoef te reizen is een hele verademing. Ik begin het land eindelijk te waarderen voor zijn schoonheid en ruimte. Ik moet zeggen dat ik Virginia in een hele mooie omgeving vindt om in te wonen. Hoewel mijn man ook in Colorado heeft gewoont en dat doet Virginia verbleken.

Groetjes Angele
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Angele,

Welkom! Waar in Virginia woon je?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
engeltje
Amerika-ontdekker

Bericht door engeltje »

Hoi Petra,

Ik woon in Centreville. Waar woon jij?

Groetjes Angele
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer