Via via op deze site terecht gekomen en ik moet zeggen: zit super ineen. Heel duidelijke taal en veel actieve usa discussies. Just what I need.
Ik ben 28 en ben de laatste 20jaar jaarlijks meerdere keren naar usa gereisd. Momenteel woon en werk ik Luxemburg en Belgie en ik ga zo vaak mogelijk op reis naar Amerika. Laatste keer was vorige week. Toen deed ik een trip New York - Mexico - Houston. As you can imagine, it was a lot of fun.
Verder ben ik al in volgende gebieden geweest (kga er echt geen jaartallen proberen bijzetten, want dat kan ik echt niet allemaal bij houden). Maar heb ik onlangs zoal gedaan in usa: florida, california, ny, seattle, las vegas, alaska, texas, arizona. Vooral South California (San Diego) en NY heb ik al 10tallen keren bezocht en daar ben ik dus echt verliefd op, gotta love those places! Beide zijn natuurlijk o zo verschillend maar toch weten ze me beide te overtuigen.
Wat ik zeker nog wil bezoeken: Utah & Colorado, daar zou ik graag eens in de zomer zijn en wil daar ook binnenkort gaan snowboarden. Ook zou ik eens graag een deel van Route 66 rijden met de moto (maar dit zal eerder voor de niet-zo-nabije toekomst zijn vrees ik) En ik ga zeker nog terug naar San Diego en NY, heb daar echt mijn hart verloren

Ale, nu ga ik jullie forum hier nog wat gaan bekijken.
Keep in touch!
Greetz