Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

turnh001 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
turnh001
Amerika-newbie

turnh001 stelt zich voor

Bericht door turnh001 »

Hallo Mensen, ik ben astrid, 34 jaar en ben op 16 november terug gekomen van een 8 daagse reis naar Florida. Mijn vriend komt vaker in Tampa; hij werkt bij de luchtmacht en heeft minstens één keer per jaar opleiding daar. Ik vond het nu eens tijd om hem te gaan bezoeken. Ik ben erheen gegaan toen hij zijn opleiding had afgerond en we hebben samen nog een korte vakantie gehouden en zijn samen weer terug gekomen. waarom nu pas lid geworden denken jullie natuurlijk?? Nou ik was al weken lang rond aan het snuffelen op dit forum en heb op ALLE vragen die ik had wel een antwoord kunnen vinden, mijn dank daarvoor!! Nu vind ik het wel eens leuk om erover na te praten en omdat ik ZEKER nog eens terug ga!! is me goed bevallen...
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: turnh001 stelt zich voor

Bericht door vana »

Hoi Astrid,

:welcome: op het forum.

Marjon
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom Astrid!
Altijd fijn als je vriend al naar ginder moet, dan spaar je de prijs van 1 vliegtuigticket al uit voor je vakantie! Dat doen wij zelf ook altijd. Het geeft je extra budget om ginder nog wat leuke dingen te doen! En het is je duidelijk bevallen.
Ben je ook van plan om ook eens andere delen van Amerika te gaan ontdekken, of wil je eerst de streek rond Tampa nog wat beter leren kennen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
turnh001
Amerika-newbie

Bericht door turnh001 »

Hoi Elke,

het scheelt idd in de kosten. We zijn trouwens niet in Tampa gebleven, alleen de eerste nacht heb ik daar doorgebracht, de volgende dag zijn we een dagje naar clearwater gegaan en in de namiddag zijn we naar Kissimmee gereden, waar we voor de rest van de tijd verbleven.
Ik ga zeker daar nog eens terug als mijn zoontje wat ouder is. Hij is nu 2 1/2 en is bij opa en oma gebleven. Ik vond 'm nu nog te jong voor al die parken, krijgt ie toch niet veel van mee en hij slaapt s'middags nog, dus... Zelf zijn we eigenlijk alleen naar Buschgardens en seaworld gegaan. Als militair kom je daar gratis binnen, dus dat was mooi meegenomen. Disney en unniversal doen we wel als de kleine wat ouder is.

De rest van de States zou ik ook nog wel willen ontdekken ja... Mijn ouders zijn al een keer door het oosten gereisd met een camper en mijn broer heeft een reis van drie maanden gemaakt van oost naar west en als ik dan die films en foto's zie, dan ik ik wel van; wil ik ook! Gaat ook echt wel een keer gebeuren, maar dus als de kleine wat groter is.

Groeten,

Astrid.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer