Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nieuwkomers k@ssie

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
k@ssie
Amerika-newbie

nieuwkomers k@ssie

Bericht door k@ssie »

Hallo Iedereen,

Wat een fantastisch forum is dit, ik blijf maar lezen en zoeken als nieuwkomer!! Wij, Ellen, Kees en Joost (onze zoon) willen volgend jaar in juli/augustus onze 2e reis naar Amerika gaan maken. 10 jaar geleden hebben wij Florida bezocht, nog zonder kinderen, maar volgend jaar willen wij onze oudste zoon op gaan zoeken die dan voor een half jaar in Phoenix zit om te leren vliegen, hij doet nl. een pilotenopleiding. Voor ons een mooie aangelegenheid om daar een mooie trip aan vast te maken van ongeveer 3 weken.
Ik ben al dagen aan het spitten, en ons plan begint toch al wat vorm te krijgen, na eindeloos bladeren in gidsen, toch maar besloten om zelf een plan te maken, en zoals vele van jullie zeggen.......de voorpret is begonnen!!!! :dance:
Even een kort vraagje.....mijn man wil graag een cabrio huren, maar volgens mij ga je dood van de hitte, volgens manlief moet het te doen zijn....te warm dak dicht en airco aan....wat minder warm...dak open!!! Wat denken jullie??

Hartelijke groet,

K@ssie
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: nieuwkomers k@ssie

Bericht door Rob »

Allereerst :welcome:
Op dit zoals je zelf al aangaf informatieve forum.
Een cabrio is een leuke manier van reizen als je met twee personen, met meerdere wordt het zeker wat de bagage aangaat wel heel erg krap.
Je kan de kap dicht doen als het te warm is maar wat is dan het nut van een cabrio huren :wink: misschien leuk om een dagje te toeren maar om er drie weken met drie personen mee rond te reizen toch wat minder naar mijn idee.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Welkom,

IK denk dat een cabrio met drie personen voor drie weken zowiezo niet in aanmerking zal komen. daar is haast geen bergruimte en en ook met de hitte zal het niet min zijn om met de kap open te rijden, zeker niet in de omgeving van Phoenix.
Ook de zoon achteraan zal niet veel zien in door de kleine raampjes van een cabrio als het dak dicht is.
Alvast veel plezier in het samestellen van jullie reis

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

We hebben het hier een tijdje geleden over gehad. Coyote reist graag met een cabrio maar is dan (dacht ik) meestal alleen. Als je met bagage reist is het inderdaad bijna geen doen tenzij je maar 1 verschoning bij je hebt :lol: :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom, k@ssie!
Wat leuk zeg dat jullie oudste zoon ginder een opleiding volgt! We hebben hier op het forum regelmatig jonge kerels die ook dromen van de pilotenopleiding! Misschien ga je die dan ook wat tips kunnen geven of zo!
En natuurlijk is een zoon die ginder zit een heel goed excuus om nog eens een Amerika-reis te maken! Je hebt het al gemerkt: info genoeg te vinden op de site!

Wat die cabrio betreft, denk ik dat mijn voorgangers hier gelijk hebben. Maar ik kan ook begrijpen dat je man die ervaring eens wil beleven! Misschien kan je dus een cabrio huren wanneer je ergens een paar daagjes ter plaatse bent (bij je zoon) en enkel wat kleine uitstapjes wilt maken (zonder bagage)?
En als je niet met een suv rijdt in Nederland, dan is het huren van zo'n grote bak misschien ook een idee om eens een andere rijervaring te beleven?

Veel plezier nog met de voorbereiding van jullie reis!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer