Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
groetjes Joyce
-
- Amerika-ontdekker
groetjes Joyce
hallo Allemaal,
Ik was al een tijdje aan het kijken op dit forum en dacht laat ik me even aanmelden.
Ik zal me ff voorstellen:
Ik ben Joyce (ben 27 jaar) en ga de eerste 3 weken van september een rondreis maken van LA naar LV en weer naar LA met mijn vriend Sander (30 jaar)
We hebben er al lang over gepraat en nu de knoop doorgehakt!
Ik ben al een heel eind met de route uitstippelen met dank aan jullie! Een heel goed forum waar je veel tips kunt vinden!
Als jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het wel!
Groetjes Joyce
Ik was al een tijdje aan het kijken op dit forum en dacht laat ik me even aanmelden.
Ik zal me ff voorstellen:
Ik ben Joyce (ben 27 jaar) en ga de eerste 3 weken van september een rondreis maken van LA naar LV en weer naar LA met mijn vriend Sander (30 jaar)
We hebben er al lang over gepraat en nu de knoop doorgehakt!
Ik ben al een heel eind met de route uitstippelen met dank aan jullie! Een heel goed forum waar je veel tips kunt vinden!
Als jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het wel!
Groetjes Joyce
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: groetjes Joyce
Hoi Joyce,
:welcome: op het forum.
Dat gaat vast een hele mooie reis worden.
Marjon
(leuke naam trouwens, mijn dochter heet ook Joyce)
:welcome: op het forum.
Dat gaat vast een hele mooie reis worden.
Marjon
(leuke naam trouwens, mijn dochter heet ook Joyce)