Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoshi

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Hoshi1

Hoshi

Bericht door Hoshi1 »

Hallo allemaal,

Laat ik me even voorstellen. Mijn naam is Heleen en ben 37 jaar oud. Getrouwd met Dennis (dit jaar 11).
We hebben geen kinderen.
Dit jaar gaat het eindelijk gebeuren. Op 1 augustus gaan we naar Amerika. Een auto reis. We hebben onze reis geboekt bij Jan Doets in Heerhugowaard. Dit hebben we gedaan omdat we het beste advies wilde hebben. Het is tenslotte onze 1e keer. De reis hebben we in oktober geboekt en sindsdien ben ik aan het aftellen op de kalender en op de msn. Als ware de dagen wegstrepen. Dus op dit moment nog 118 dagen. Mijn man wordt er gek van. Hij houd niet van vliegen. Dus is hij sinds oktober al zenuwachtig. Maar daar gaan we wat aan doen.

We beginnen in San Fransisco waar we 2 dagen verblijven. Alcatraz gaan we zeker bezoeken. En wil zeker de Golden Gate Bridge over. Na 2 dagen zakken we af naar Monterey Bay Area en steeds verder tot Anaheim. Disney. Oo wat verheug :dance: ik me daar op. Daar willen we 2 dagen blijven. Wil het park toch goed bekijken. Daarna verder naar San Diego, Tucson en dan weer naar boven. Grand Canyon, Las Vegas, verschillende NP parken en weer terug naar San Francisco. Vandaar uit vliegen we naar Memphis. Als groot Elvis fan kan ik dat niet ontbreken. Dat wil ik ook een keer meemaken. Daar verblijven we 2 dagen en dan vliegen we terug naar Amsterdam. Dat waren dan (hopelijk) 3 onvergetelijke weken.

Op dit forum wil ik nog meer informatie bij elkaar sprokkelen.

groetjes van Heleen
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hoshi

Bericht door kastelke »

Welkom op het AA-forum, Heleen! Je zal hier veel info kunnen vinden ivm jullie reis (en zelfs over vliegangst).
Hoshi1 schreef:Getrouwd met Dennis (dit jaar 11).
Ik neem aan dat Dennis geen 11 jaar wordt, maar dat jullie 11 jaar gehuwd zijn? :wink:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Hoshi
Amerika-ontdekker

Re: Hoshi

Bericht door Hoshi »

Dennis wordt volgende week maandag 38. Dus inderdaad dit jaar 11 jaar getrouwd en 20 jaar bijelkaar. PFFF waar blijft de tijd.
Heen ga je, terug moet je

http://www.dennisenheleen.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer