Dit schreef ik op 26 mei 2005.Bugs schreef:Hallo allemaal. Ook ik ben al een tijdje lid van het forum, lees wel mee maar had nog nooit iets gepost. Toch wil ik mij even voorstellen, ik ben dus Bugs, totaal Amerika gek (27 bezoeken aan verschillende staten sinds 1990) en sinds anderhalf jaar getrouwd met de een hele lieve vrouw (voor mij de liefste ter wereld ) die nog nooit in Amerika was geweest.
Maar onze huwelijksreis ging naar..... hoe kan het ook anders, Californië en Nevada.
En nu heeft mijn vrouw ook de Amerika-bug te pakken.
Nu ik mij (een beetje) heb voorgesteld voel ik mij vrijer om berichtjes te posten, dus.....
Ben nog steeds met de voor mij allerliefste vrouw ter wereld heel gelukkig getrouwd, maar door allerlei omstandigheden zijn wij in de tussentijd niet meer naar Amerika geweest. Daardoor kwam het er ook niet meer zo van om hier actief mee te posten. We hebben nu weer serieuze plannen om de oversteek te wagen, al duurt dat nog wel een tijdje. Volgend jaar december willen we weer naar Californië, en gaan we onze huwelijksreis gedeeeltelijk, in omgekeerde richting overdoen. Vliegen naar San Francisco, dan naar Las Vegas, San Diego en dan terugvliegen vanuit Los Angeles.
Tot die tijd gaan we ons nog een paar keer vermaken in een dichterbij gelegen Engelstalig land: Groot Britannië.